ben ik aan en nieuw hd toe

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo
Denk vraag het hier eerst maar even voor dat ik voor niks weer een nieuwe hd koopt.
Mijn probleem is heb een IBM dekstar 80 gb zins een paar dagen..als ik een tijdje mijn pc aan heb staan hoor ik af en toe 2/3 keer een piepje...mijn hd is wel aangesloten maar deze gebruik ik als slave en bij apparaatbeheer zet ik hem altijd uit...zet hem alleen aan als ik een nieuw programma wil bewaren...nu heb ik er even een andere hd ingedaan inplaats van die IBM en nu ben ik van dat gepiep af.

Nu is mijn vraag is mijn IBM slave hd nu op zijn ende...hij is drie jaar in mijn bezit.
Ik werk onder XP

Alvast hartelijk dank

gr sjoerd:8-0:

Hij gaf geen errors aan maar hij piepte nu vaker invberband met de hoge belasting ,dus ik denk dat die op zijn einde loopt.

Jozo iedergeval bedankt voor die mooie site....denk dat ik toch beter even een nieuwe hdd kan kopen.
Voordat ik alles kwijt ben .:thumb:

gr sjoerd

Inderdaad een mooie site, hdd's gaan helaas wel eens kapot. Mocht je nog data er af willen halen plaats dan een berichtje misschien kan ik je dan nog helpen.

Ja moet er eigelijk alles nog afhalen ...er staat voor bijna 60gb op,maar ben er nog niet uit met welk programa ik dat het beste kan doen.
Meschien heb jij nog een supertip voor mij.

gr sjoerd:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan