Ben ik alles kwijt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amorlaura

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Ik had al mijn prive gegevens op discette staan Mijn pc was gecrasht en weer opnieuw geinstalleerd. Ik stop deze discette weer in mij pc dan krijg ik de vraag of hij geconverteerd moet worden , ik doe ja, en nu heb ik alleen kleine vierkantjes, dus geen tekst meer Het was gemaakt in Word
Is dit ongedaan te maken ?

Ben ik alles kwijt?

Het wil nog wel eens helpen als je het lettertype verandert. Probeer dat eens.

Ben ik alles kwijt?

Je moet wel eerst de hele pagina selecteen en dan de lettergrootte aanpassen, heb je dan geprobeerd?

Ben ik alles kwijt?

Je kan nog proberen de hele inhoud te kopieëren (vanaf de discette) naar een nieuw Word bestand en dan weer alles selecteren en bij Opmaak een ander lettertype aan te geven.

Ik had al mijn prive gegevens op discette staan Mijn pc was gecrasht en weer opnieuw geinstalleerd. Ik stop deze discette weer in mij pc dan krijg ik de vraag of hij geconverteerd moet worden , ik doe ja, en nu heb ik alleen kleine vierkantjes, dus geen tekst meer Het was gemaakt in Word
Is dit ongedaan te maken ?
Was de vraag of hij van de ene wordversie naar de andere geconverteerd moest worden?

Nee sorry hij is opgemaakt in v. 2003 en stopte hem in een nieuw geinstalleerde pc met ook v 2003 en kreeg toen de vraag of ie geconverteerd moest worden en eigenlijk gedachteloos klik je bevestigend en kreeg toen allemaal vierkantjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan