ben ik geblockt op msn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

meij2704

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2003
Berichten
86
Wie weet hoe ik kan zien of iemand mij geblockt heeft op msn? er zijn toch blockcheckers waar je kan zien of iemand offline of online is? ik heb er een paar opgezocht maar die zijn allemaal buiten werking. Weet iemand 1 die wel goed werkt?

Ik weet dat je kan zien in messenger of iemand je in je lijst heeft staan maar dat is ook het geval als iemand je heeft geblockt maar niet heeft verwijderd.
 
Ik heb er sowisow niet veel vertrouwen in, bij mij hebben ze nog nooit gewerkt, maar probeer het maar;)

msn.blocked.nl
 
wees maar voorzichtig daar mee
ik ken wat mensen die zo hun paswoord zijn kwijt geraakt om het op zon site in te typen.
die kunnen hun acount dag zegen :D
 
Blockcheckers werken niet goed om de volgende reden.

In MSN Messenger zit een optie (extra->opties->privacy) om mensen te blokkeren die niet in je contactpersonenlijst staan. Deze optie staat standaard ingeschakeld.

Een blockchecker is eigenlijik een bot (computergestuurde contactpersoon) en kan dus geen gesprek starten met de contactpersoon die jij wilt controleren.

Je krijgt dan de melding dat de contactpersoon offline is. Ook als die wel offline is.

En omdat alle blockcheckers op deze manier werken (is de enige manier), bestaat er geen één die goed werkt.
 
pfff

er is een truuc voor... maar ik mag em niet vertellen... weinig mensen weten em... geen programmas, sites of andere **** nodig... geloof je me niet... heb je lekker pech...
 
er is een truuc voor... maar ik mag em niet vertellen... weinig mensen weten em... geen programmas, sites of andere **** nodig... geloof je me niet... heb je lekker pech...


Ik vraag mij echt af of je bewust een topic van 2006 omhoog haalt en er een antwoord neer zet waar dan ook niemand iets aan heeft.

Mocht je meer van zulke antwoorden hebben op vragen schroom dan niet om ze er NIET neer te zetten want niemand heeft iets aan deze onzin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan