ben jij een website-bouw-freak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp je beweegredenen blaataap, maar we zoeken JUIST die enthousiaste mensen als acid007, die er graag wat van willen leren. Professioneel hoeven ze lang nog niet te zijn, dat zijn we immer ook niet. Socialiteit heeft er dus misschien wel mee te maken. Als je bijv. iets doet voor iemand anders is dat sociaal zijn... maargoed, geen discussie over dit. We hebben weinig geld te besteden, maar we willen je aanbod wel in overweging nemen blaataap, we will keep you all informed.

errm... volgensmij wel ;) Tis makkelijker om het meteen te doen dan dat je dat "later" nog moet inbouwen

Dan kun je beter met templates werken, hou je het design en de code gescheiden.

templates zuigen, gewoon een include is makkelijker (1 pagina .. thats all)

index.php?show=catagorie

DUH! Dat is toch ook template, nouja soort van omdat je ook weinig code in je html houd? En dan zou ik de teksten, errors enzo wel in een database doen.

Mailman, zit een foutje in. De text blijft staan en wordt pas vervangen na de actie. Heb ik zelf ook me gestoeid. Het handigste eerst het veld leegmaken dan de actie (animatie bedoel ik) en dan nieuwe text inladen. Staat net wat netter!

Geplaatst door MAX232
Mailman, zit een foutje in. De text blijft staan en wordt pas vervangen na de actie. Heb ik zelf ook me gestoeid. Het handigste eerst het veld leegmaken dan de actie (animatie bedoel ik) en dan nieuwe text inladen. Staat net wat netter!

je bedoelt mdfcase.tk? weet ik idd. site ligt op het moment een beetje stil

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan