ben mijn log in van Apple id kwijt van mijn Ipad 4, en helaas ook van mijn email

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saverio

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2002
ben mijn log in van Apple Id en van mijn email kwijt, daarom kan ik mijn Ipad 4 niet meer configureren en dus niet meer gebruiken,, die code had ik helaas ook gebruikt om in te loggen met vind mijn Ipad, daarom is het nu een ramp, ik heb geprobeerd om alles te wissen en weer te cofigureren, maar omdat ik die code niet weet zit ik vast, wie kan mij aub helpen? :o

Dank je voor de snelle antwoord, helaas lukt het niet, ik heb al de gegevens ingevuld maar ik krijg als antwoord dat er geen id bestaat op die naam, als ik dan een nieuwe account aanmaak lukt het ook niet omdat ik helaas dezelfde login hebt gebruikt om mijn Ipad ( Vind mijn Ipad) in te stellen, als ik een nieuwe account aanmaak en met de nieuwe acount de Ipad probeer te configureren krijg ik een foutmelding met de woorden, je moet deze email en id gebruiken om je Ipad te configureren, (maar die login ben ik kwijt)

Dank je voor je antwoord, een probleem heb ik opgelost, ik heb de code van mijn email terug:d, ik heb een andere code aangevraagd bij Apple voor mijn ipad te configureren maar ik krijg helaas geen email voor een andere wachtwoord, ik krijg een melding dat er een mail is getuurd. Maar ik wacht van gisteren 19 u op die email, is dat normaal?

Je koopt iets van Apple.... en vervolgens kun je er niet in.... voor mij een reden om zoiets niet te kopen... als ik er niet het volledig beheer over heb....
Succes verder.... en of dat normaal is.... geen idee. .. heb (nog) geen Apple spullen....

Maar nu heb ik die helaas al gekocht, en het gaat niet om mijn Tablet, maar om mijn broer zijn tablet, hij is een beetje ziek, (mentale problemen van geboorte), en hij heeft het mij gevraagd om hem te helepen en ik probeer het op te lossen ,en het zal mij ook lukken, al moet ik persoonlijk bij Apple gaan

Och Andre het is ok, maar met die tablet is het echt een ramp, ik heb geprobeerd om het te configureren maar het lukt niet, ik krijg deze bericht ( Activeer ipad , Deze ipad is momenteel gekoppeld aan een Apple id ( ........@yahoo.it), Log in met de Apple ID die is gebruikt op deze ipad te configureren) maar de probleem is dat ik die wachtwoord kwijt ben, ik ben bij de site van Apple geweest, ik heb geklikt op wachtwoord vergeten, er verschijnt dan een scherm met, nieuwe wachtwoord verzonden naar de opgegeven email, maar ik ontvang niets,ik heb de laatste 3 dagen ongeveer 5 keer geprobeerd, en jammer genoeg is de wachtwoord dat ik niet heb ook de wachtwoord van (vind mijn Iphon of Tablet) dus denkt de ipad dat het gestolen is en krijg ik die niet meer aan de praat, ik heb op de site ook contact proberen te leggen met de helpdesk van apple, ik heb de serienummer van de ipad moeten intikken, maar ik krijg als antwoord dat mijn garantie verlopen is, ongelofelijk, ik weet echt niet meer wat doen

Fijn dat je het zelf uiteindelijk opgelost hebt! Chapeau!
En ook nuttige info voor anderen meteen!

PS: ik heb af en toe via mijn zoon nog wel met Apple te doen... maar das meer om de onderhandelingen wat te ondersteunen als er wat mis is.. (in een Apple winkel)... Maar ook zij moeten het zelf ook een keer leren om het te doen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan