Och Andre het is ok, maar met die tablet is het echt een ramp, ik heb geprobeerd om het te configureren maar het lukt niet, ik krijg deze bericht ( Activeer ipad , Deze ipad is momenteel gekoppeld aan een Apple id ( ........@yahoo.it), Log in met de Apple ID die is gebruikt op deze ipad te configureren) maar de probleem is dat ik die wachtwoord kwijt ben, ik ben bij de site van Apple geweest, ik heb geklikt op wachtwoord vergeten, er verschijnt dan een scherm met, nieuwe wachtwoord verzonden naar de opgegeven email, maar ik ontvang niets,ik heb de laatste 3 dagen ongeveer 5 keer geprobeerd, en jammer genoeg is de wachtwoord dat ik niet heb ook de wachtwoord van (vind mijn Iphon of Tablet) dus denkt de ipad dat het gestolen is en krijg ik die niet meer aan de praat, ik heb op de site ook contact proberen te leggen met de helpdesk van apple, ik heb de serienummer van de ipad moeten intikken, maar ik krijg als antwoord dat mijn garantie verlopen is, ongelofelijk, ik weet echt niet meer wat doen