Benelux vervangen door Beneluxplus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
557
Beste helpmijers, ik ben in het bezit van een Samsung D720 telefoon met daarop geinstalleerd TomTom mobile 5 Benelux. Het werkt echt zoals het moet werken dus zonder ook maar één probleem.
Maar nu is mijn vraag de volgende : Ik ben ook in het bezit van Benelux plus van TomTom,
om deze op het kaartje te zetten moet ik dan eerst de gehele MMC micro kaart wissen of kan ik ook alleen de map Benelux vervangen door Benelux plus ?
Vrgr. B.Kat
 
Maak eens een kopie(backup) van je MMC kaartje op je hardeschijf. Vervang daarna je Benelux map voor de Benelux Plus map. je kunt dan kijken of het goed gegaan is, anders kun je nog de backup terug zetten.:)
 
Je kunt inderdaad Benelux_Plus i.p.v Benelux op de mmc zetten. Je zal dan wel die kaart opnieuw moeten activeren. Maak voor de zekerheid wel eerst een backup van de huidige Benelux kaart voor de zekerheid.

@Crash: 2 zielen 1 gedachte?
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je geheugenkaart groot genoeg is kan je beide kaarten eropzetten, gewoon de hele map Benelux Plus van pc naar je geh.kaart kopieeren en op de root plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan