Benieuwd naar jullie mening over deze processorreeks!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denniske

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2007
Goedenmiddag allemaal!

Ik heb zelf een AMD FX6100 en m'n broer en nog een aantal hebben een pc met een amd fx4100.
Nu word amd altijd naar beneden gepraat, ik weet dat amd single thread wat trager is dan intel, maar ga je dit merken op langer termijn?
Zover ik weet werkt de pc van mn broer gewoon goed, hoor hem er nooit over. En de mijne is gewoon rap. Wel hebben we beide een SSD erin.
Maar soms ben ik wel bang van dat we de pc kunnen weggooien na paar jaar. Mijn pc heb ik bijna 2 jaar en me broer heeft hem in maart 1 jaar.
Hij gebruikt hem alleen voor internet, excel, word. Ik ook en wat downloaden.

Benieuwd naar jullie mening!

Groeten Dennis

Hoi,

Intel zal inderdaad even verder zijn maar alles hangt eenn beetje aan elkaar wat ga je de pc voor gebruiken en wat heb je er voor over maar als je zelf er tevreden bent zou ik dus niet naar andere kijken en waar jullie hem voor gebruiken lijkt mij dat ze prima voldoen.

Ik heb ook een AMD pc (2 zelfs), en iedereen die hier intel in huis heeft (2 I5 Laptops, En nog een pentium, maar bij die is het logisch :P), heeft er altijd geklooi mee dat hij op een gegeven moment langzamer word, en dit komt niet door onnodige software ;)
Maar ikzelf heb een FX8320 op 3,9GHZ, en dat ding is deze maand nog niet vast gelopen, zelfs bij het renderen + gamen of bestanden kopieren + dingen instaleren niet :)
En mn broer heeft mn oude pc, die heeft een Athlon processor die nu nog maar 50 euro is ofzo, maar nog steeds echt supersnel is, en deze pc had ik 3 jaar lang, en nu nog steeds kun je er alles mee doen, alleen het renderen gaat helaas wat aan de langzame kant, vandaar dat ik een nieuwe pc kocht :)

Maar ikzelf heb een FX8320 op 3,9GHZ, en dat ding is deze maand nog niet vast gelopen, ...

Alsof dat een prestatie is ofzo... Ik heb een FX8350 op 4,8Ghz, draait nu al een hele tijd stabiel. Is ook niet meer dan logisch.. anders moet je je toch echt af vragen wat je verkeerd heb gedaan.

ontopic: Ik ben wel erg tevreden over mijn FX, al had ik stiekem wel wat meer verwacht van AMD de afgelopen jaren. Ik ben van mening dat ze steeds verder achterop raken.

Laatst bewerkt:
Alsof dat een prestatie is ofzo... Ik heb een FX8350 op 4,8Ghz, draait nu al een hele tijd stabiel. Is ook niet meer dan logisch.. anders moet je je toch echt af vragen wat je verkeerd heb gedaan.

ontopic: Ik ben wel erg tevreden over mijn FX, al had ik stiekem wel wat meer verwacht van AMD de afgelopen jaren. Ik ben van mening dat ze steeds verder achterop raken.

Ja nou, ik had dat niet verwacht van een CPU van 130 euro, aangezien mijn I5 soms nog wel eens vast liep...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan