Benodigdheden Asus en8800gtx 768mb

• Onderwerp starter Onderwerp starter jd m
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jd m

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Ik heb een losse Asus EN8800gtx zonder enige andere spullen. Welke dingen heb ik nog nodig om de kaart goed te laten werken? Op deze plaatjes zie ik namelijk erg veel accesoires:

73211uj8.jpg
c7cb1nb5.jpg

Ik heb dus een driver nodig, maar heb ik ook al die andere software nodig? Zo ja, waar kan ik die downloaden of is dat niet mogelijk? En heb ik die snoertjes ook nodig?

Laatste vraag:
Waarvoor dienen de 2 sloten bovenaan de kaart? Edit: Hmm... kan het zijn dat die voor het SLI is?

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad SLI Die Bovenste dingen
en wat heb je nodig ja Die Power Connector je moet de voeding er ook aansluiten als je voeding geen speciale kabel heeft voor je videokaart moet je die Gebruiken waar 2 Molex stekkers op zitten .
en je moet ook kijken of je voeding genoeg is.
En je moet natuurlijk een PCI-E X16 Slot hebben en als je em plaatst vergeet niet de oude drivers van je videokaart te verwijderen dit kan problemen veroorzaken .

Laatst bewerkt:
Ik heb een OCZ StealthXStream 600watt. Hoe ziet het stekkertje er uit die ik moet aansluiten op de videokaart, dan kan ik het herkennen,

Nee die heb ik niet ik moet dus een verloopstekkertje kopen en ik heb twee normale voeding kabels er voor nodig voor een molex stekker? Of zelfs vier? Want er zitten twee aansluitingen op de videokaart.

De asus p5k-deluxe

Laatst bewerkt:
nee hoor Die moet echt op je voeding zitten !!!!!

http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TN6OX2

Kijk maar die heb je toch er staat duidelijk bij 2x PCI-E Aansluiting
En ik lees inderdaad dat je 2x Die aansluiting nodig heb .
+ Als ze er echt niet opzitten die aansluitingen op je voeding dan heb je Verloop kabels erbij gehad ! kijk maar Ik had al een foto gepost kijk nu maar naar de 2e die heb je en ik zie dat ook op jou foto !

Laatst bewerkt:
Sorry ik had mijn kabels zo goed weg gefrommeld dat ik ze niet meer kon vinden, bedankt voor de hulp :)

ok maar ga je em dan plaatsen?

zo ja Eerst oude Drivers Unstalleren Dus Eraf halen anders zal het problemen veroorzaken en dan 2 connectors erop en dan kijken !

Laatst bewerkt:
Ja, moet ik beide stekkertjes in de kaart doen of maar 1? Na deze vraag zijn mijn vragen opgelost ;)

alle 2 en ik ben benieuwd of het werkt dus kan je a.u.b zeggen of hij het doet ?

Ik heb 'm net geinstalleerd en hij werkt perfect :) Bedankt voor de hulp!

OKe heel blij om te horen zet je de vraag op opgelost helemaal onder

Nog iets kijk ook even naar de Tempratuur van de Videokaart.
Of die goed is !!!!!
meschien wordt hij te warm maar dat licht aan de airflow van je kast !
Dit kan je met Everest Doen Klik !

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan