benq DC2300 met xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyroforum

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2003
hallo,

Ik heb laatst een benq DC2300 gekocht
en tot mijn grote spijt kwam ik erachter dat
hij niet goed op XP werkt.
Ik heb het op 3 computers geprobeert maar hij
zecht dan dat er een onbekend apparaat zit aangesloten op de pc. Toen ik het op de laptop van
mn vaders werk deed met windows 2000 deed ie het perfect.

Ik snap hier echt helemaal niets van.
Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt,
Kevin

Ik weet niet wat voor een geval het is maar heb je de juiste drivers geinstalleerd?

Geplaatst door m@rio
Ik weet niet wat voor een geval het is maar heb je de juiste drivers geinstalleerd?
Het is een digicam.

Volgens Benq zit de benodigde driver voor de camera al in Windows XP, dus zou dat meteen moeten werken. Zijn de USB poorten op die andere pc's wel in orde? Anders moet je contact opnemen met Benq ben ik bang, support@Benq.nl of 0900 2021 021.

Volgens het boekje dat bij de camera zit zou die dat zelf moetten doen met de standaart digitale camera driver die in xp ingebouwt zit, maar hij installeert em niet hij zecht eerst:

-Nieuwe hardware gevonden
-Onbekende hardware bla bla bla
-Het appaat is geinstalleert en klaar voor gebruik.

Maar dan doet ie eht nog niet,

Integendeel met windows 2000, stop ik die usb kabel
erin en hij vind gelijk de benq dc 2300 en komt er
een tijdelijke verwisselbare schijf bij in "Deze computer"

Kevin

Geplaatst door Lekkere Kwal
Het is een digicam.

Volgens Benq zit de benodigde driver voor de camera al in Windows XP, dus zou dat meteen moeten werken. Zijn de USB poorten op die andere pc's wel in orde? Anders moet je contact opnemen met Benq ben ik bang, support@Benq.nl of 0900 2021 021.

Heb ik al gedaan zelfs op 3 computers met XP
en op 1 pc met windows2000 en daar werkt ie perfect op vaag he :confused:

Zucht, ik heb precies gedaan wat in het boekje stont en hij doet het gewoon niet :S

Heb je wel de software geinstalleerd die er bij geleverd is.

Staat die wel in apparaat beheer

Laatst bewerkt:
hij geeft ook niet aan als de camera aangesloten is dat er nieuwe hardware gevonden is?

Geplaatst door SJJ
hij geeft ook niet aan als de camera aangesloten is dat er nieuwe hardware gevonden is?
Dit zei hij zelf al:

----
Volgens het boekje dat bij de camera zit zou die dat zelf moetten doen met de standaart digitale camera driver die in xp ingebouwt zit, maar hij installeert em niet hij zecht eerst:

-Nieuwe hardware gevonden
-Onbekende hardware bla bla bla
-Het appaat is geinstalleert en klaar voor gebruik.

Maar dan doet ie eht nog niet,
----

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan