BenQ W1070

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerRu

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Berichten
149
Hoy allemaal,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn BenQ W1070. Hij speelt nog gewone films af en gewoon TV.
Maar 3D werkt om de één of andere bizarre reden niet meer. Niet in de Blu-ray speler, niet in de PS3 en niet in de PS4.

Dus daarom vermoed ik dat 't aan de projector ligt. Heb ook al diverse films geprobeerd.
Wat hij dus weergeeft als het 3D word is een paars groen beeld met vaag de beelden die je zou moeten krijgen. (Ik zou 'r straks even foto van maken)

Dus ik hoop dat 'r hier iemand wat meer info kan geven? Of al iets heeft gehoord van dit probleem?

Alvast bedankt
Glenn
 
Als het voorheen goed werkte en nu werkt het middels geen enkele van de door jou genoemde devices, dan denk ik dat je maar 1 conclusie kunt trekken : het 3D gedeelte van de projector is overleden.
Ik ga er daarbij wel vanuit dat je zodanig veel met het ding hebt gewerkt dat andere eventuele oorzaken, zoals bijv. de juiste bron instellen, niet aan de orde is / kan zijn.
 
Dit is wat hij weergeeft, gewoon band vanboven en geluid etc. speelt nog wel af.

2016-04-07 16.19.47.jpg
 
Dan vermoed ik het ergste. Misschien heeft BenQ op zijn website wel een forum en / of een FAQ sectie waarin je lotgenoten kunt vinden. Zo niet, dan misschien een mailtje naar BenQ, maar nogmaals, als geen van de devices meer 3D laat zien middels de projector, dan vrees ik toch echt wel het ergste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan