benq xl2420t kan geen 120Hz met xfx7950 HDMI 1.4 / dubbel dvi

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Goedendag,

Zonet heb ik mijn benq xl2420t binnen gekregen en heb hem aangesloten op mijn computer. (xfx 7950 dd black) Het probleem is alleen dat er geen optie van 120hz bij zit. Ik heb hem geprobeerd aan te sluiten op een double dvi kabel (bijgeleverd) en ook op mijn HDMI 1.4 kabel. Bijde blijken niet te werken.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of kan vertellen wat er aan de hand is :(

Screenshot van opties:

Untitled-1.jpg

Met vriendelijke groet,
Rowan

#OPGELOST - Oplossing:
Het probleem is opgelost. Het bleek een hele simpele oplossing te zijn, maar misschien niet heel voor de hand liggend. Ik moest eerst alle schermen los koppelen. Daarna de 120Hz (benq xl2420t) aansluiten. Daarna heb ik mijn pc opnieuw opgestart en toen heb ik de optie van 120Hz erbij gekregen. Deze heb ik op 120Hz gezet en heb daarna alle andere schermen weer aangesloten.

Laatst bewerkt:
Hoeveel schermen heb je aangesloten? Probeer eerst alleen deze scherm, misschien lukt het dan met 120Hz.

Dit is niet het probleem. Ik heb het even geprobeerd, maar ik heb nog steeds niet de optie om hem op 120hz te zetten. :(

Ik snap er niks van :(

Kan de kaart met een scherm wel 120Hz aan? Indien ik erna google, dan vindt ik: voeding kan stroom niet leveren, kaart wordt te heet. Gezien dat je zowel de VGA kaart alsook een nieuwe scherm hebt gekocht kan ik mij dat bijna niet voorstellen...

Het probleem is opgelost. Het bleek een hele simpele oplossing te zijn, maar misschien niet heel voor de hand liggend. Ik moest eerst alle schermen los koppelen. Daarna de 120Hz (benq xl2420t) aansluiten. Daarna heb ik mijn pc opnieuw opgestart en toen heb ik de optie van 120Hz erbij gekregen. Deze heb ik op 120Hz gezet en heb daarna alle andere schermen weer aangesloten.

God wat een scherm geweldig :) Ben blij dat die werkt. Wat een verschil met 60hz! :)

Alsnog bedankt voor jullie hulp. Misschien heeft iemand anders nog iets aan mijn oplossing :) #fixed

@Lutz er zit trouwens geen vga op mijn kaart :)

Groetjes,
Rowan

Laatst bewerkt:
Wat is aan jouw oplossing anders dan wat ik eerst heb voorgesteld?

Het herstarten van de computer :D Bleek een belangrijk aspect te zijn. Haha :)

Lees net ff mijn stukje terug en het klinkt een beetje "Bitcherig" wat ik schrijf, maar zo bedoelde ik het niet hoor :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan