• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bepaald deel van een werkblad op invoerblad invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

h3nkehv

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2014
Goedemiddag,

Ik heb een database opgesteld waarvan ik op een invoerblad een draaitabel ontwikkel.

Echter moeten er ook gegevens van medewerkers opgeroepen kunnen worden op dat invoerblad:
Iedere medewerker heeft een vast werkblad met een bepaald aantal gegevens in een cel staan (meningen over bepaalde onderdelen)
Ik wil op het invoerblad d.m.v. een scroll down functie (waarin alle medewerkers staan) een naam aan kunnen klikken waarna de informatie op het werkblad van die persoon
onder de scroll down functie op het invoerblad komt te staan.

Ik zat te denken om dit met een macro te doen (een soort van zoek macro naar de naam die uit de scroll down functie komt),

Kortweg wil ik dat het er zo uitziet:

scroll down functie

---------------
Gegevens uit werkblad medewerker
---------------

Vaste draaitabel

Kan iemand mij wellicht helpen hoe ik deze macro op moet stellen of dat er een functie binnen excel zit waarmee het handiger gaat?

p.s.; Ideaal zou zijn als de tekst van de medewerker die verschijnt ook aangepast zou kunnen worden op het invoerblad (dat hij zowel op het invoerblad als het werkblad van de betreffende persoon veranderd)

Mvg

Laatst bewerkt:
Geen idee wat je wil. Plaats eerst maar eens een voorbeeldje om het geheel te verduidelijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan