bepaald element in site wordt niet geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvn

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
6
Neem een site als www.skepsis.nl
Het element direct onder de titel wordt niet geopend op die site. Wat kan er aan de hand zijn?
(excuus voor de verkeerde site-naam in eerder bericht)
 
Volgende keer de reageer op bericht knop gebruiken :)
reageer.gif


andere draad

___________________________

Maar nu we hier toch de goede link bij hebben... :)

Wat wordt niet goed weergegeven??
Bij mij wordt wel alles weergegeven.
 
Dat element direct onder de titel. Ik weet niet of het een plaatje is of wat ook, want ik kan het dus niet zien. Alleen een kruisje in de linkerbovenhoek.
 
ik ook.

Het is volgens mij een java aplet ( in de bron kijkende). Kijken of je ietes van een java virtual machine kan downloaden...
 
Ik zie het wel terwijl ik nooit iets van Java e.d. heb geinstalleerd (XP Home SP1), mogelijk staat je firewall te strak. Kijken bij Ads en privacy. Welke draai je?
 
Bultje heeft gelijk, Firefox meldt direct dat een Java script is.
Tekst verandert steeds.
Download de java van Sun (link van killermenace) daarna moet wel werken MITS je IE instellingen niet te strak zijn (blokken van java dus)
 
Zie bijlage.
Volgens mij hoef je Java van Sun daar helemaal niet voor te installeren - zie ook bericht van Gezina.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Nou breekt m'n klomp, die staat bij mij op uitschakelen en zie dus wel alles....:eek:
 
Hahaha… goede met de klomp…heb ik niet.
Misschien beschouwt IE dit als veilige bron?
 
Geplaatst door gezina
Nou breekt m'n klomp, die staat bij mij op uitschakelen en zie dus wel alles....:eek:
Dan moet ik mijn vorige antwoord herzien.
Ik merk nu ook dat er na het bekijken van die pagina een icoontje van Java (van Sun inderdaad) in mijn systray is opgedoken - zie bijlage.
Dus toch maar even de link van Killermanace volgen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Ik zie het wel terwijl ik nooit iets van Java e.d. heb geinstalleerd
Ik heb dat ook niet gedaan, maar het is in mijn geval tijdens de installatie van LimeWire meegekomen.
Kijk maar eens in je Program Files of Java daar toch niet bij staat.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Nope...sinds de installatie van XP, zomer 2003, is er niets meer geinstalleerd behalve dan beveiliging (NIS+Adshield+cookiesmanager+MS-patches) en 2 fotoprogjes. In de NIS heb ik wel Reclame onderdrukken en Privacy uitgemept, scheelt een hoop gesukkel op websites.
 
Ik vind het ook allemaal maar verwarrend: Java Script, Java Applets, Java Virtual Machine, Microsoft Virtual Machine. :confused:

Guus.
 
Zo is 't Guus. :) We wachten maar op een antwoord van de topicstarter.
 
Beste Killermenace, bultje21, gezina, Bugs Bunny, Guus abc,

Ik heb de Java Aplet van Sun gedownload en kan jullie vertellen dat ik nu ook het bewegende element te zien krijg in de voorbeeldsite www.skepsis.nl. Bedankt voor jullie hulp. Dit was mijn eerste kennismaking met helpmij.nl en het succes is 100 procent. Echt geweldig.

Groetjes Ronald
 
Mooi dat die tips van voorgaande posters wat betreft Java Aplet van Sun heeft geholpen, ik zelf snap er geen hout van waarom ik wel alles zie zonder dat ik ooit iets van Java heb geinstalleerd en in IE zelfs een en ander heb uitgemept. :)
 
Ja, dat is maf. Maar ook wel weer ok. Gelukkig blijft die computer je af en toe voor raadsels stellen. En dan heb ik jullie weer voor een paar goeie suggesties en/of oplossingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan