Bepaalde 3d games voor pc laggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fixumi

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2012
Heel veel spellen doen het zonder lag maar ik heb bepaalde spellen op steam gedownload maar die laggen nogal, zoals Worms Ultimate Mayhem en Worms Revolution, bij Worms revolution heb ik wel gekeken naar de video settings en wat aangepast en het lagte iets minder maar de lag is niet helemaal weg.

Iniedergeval is er iets wat er voor kan zorgen dat zulke spellen wat beter kan gespeeld worden zonder lag of tenminste nauwelijks lag?
Bijvoorbeeld iets er voor te downloaden? Of is de enige oplossing er iets voor aanschaffen?

Ik heb
Windows 7 64-Bit

Als je nog meer informatie nodig hebt, zeg maar.

Hallo Fixumi,

Bij het spelen van games is natuurlijk niet alleen je besturingssysteem belangrijk. Handig om te weten voordat ik je kan helpen is je videokaart & processor.

MVG

jopi328

Bedankt die zet ik er even bij

Processor:
Name Intel Core i5 460M
Specification Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 460 @ 2.53GHz

Als het goed is staat dit bij mijn videokaart:

Videokaart:

Chip Type: ATI display adapter (0x68E0)
DAC Type: Internal DAC(400MHz)
Adapter String: ATI Mobility Radeon HD 5470

Ik hoop dat ik het zo goed heb neergezet

Ja en nu komt het: jouw kaart is geen game kaart en al zeker geen high-end game kaart. Ik zie jou kaart qua benchmarks van Videocarbenchmark.net op 235 benchmarks staan en dat is dramatisch slecht. En aangezien het een hele dure operatie is om in een laptop een nieuwe videochip te plaatsen... Is dit niet iets leukers?: http://www.medion.com/nl/prod/MEDION®+ERAZER®+X6811+laptop/30012241A1
De videochip die daar in zit, de GTX 460M heeft tenminste 1323 benchmarks in de score, die is al een stuk krachtiger dan dat je nu hebt. Ook is het een high-end card.

Ik had er al niet veel verstand van maar bedankt voor je reactie =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan