• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bepaalde afwijkende waarden in keuzelijst met een mededeling te laten komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dorlando

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2009
Is het mogelijk als je de waarden in een keuzelijst bij een bepaalde waarden ,zoals voorbeeld JA of Nee dat bij Nee een afwijkende bericht komt met de mededeling dat hij dan contact met een persoon moet opnemen

Ik heb in Userform een startscherm gemaakt met vragenlijst die in een exelblad tevoorschijn komt ,dus tijdens het invullen moet deze meededeling komen

Gr,Dorlando

Dorlando ,

Een voorbeeld levert een sneller en passender antwoord op: gissen = missen ;)

Je heb een keuzelijst,daarin staat ja en nee ! als je nee selecteer moet er een popup komen met een beschrijving erin.

thx cobbe, hier kan ik mee uit de voeten is ook mogelijk om vuurwerk of lampje te laten branden

Bedankt Cobbe,

weer iets bijgeleerd Nl. dat men in lijst verder kan met ja;nee
Dacht dat dit ergens in een cel moest staan

Zet ipv het tekstvak een Image-control en je kan eender welke afbeelding inladen.

I s dit ook mogelijk om dit in een userform te plaatsen,want ik kan geen cel selecteren ,zoals if D7=neen
HTML:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If [D7] = "NEEN" Then UserForm1.Show
End Sub

Mijn tekst staat in de comboBox6 !!rowsource AC31:AC33
Ik wil graag nog een userform starten in de userform naar selectie van de gegevens in de combobox6
Hoe krijgt ik dit voor elkaar?
Gr,Dorlando

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan