Bepaalde functies Fn-toetsen werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Hallo!

Ik heb een Packard Bell Easynote BG48-U-011 met daarop een vooraf geïnstalleerde Vista. Vandaag heb ik windows 7 hierop geïnstalleerd. In principe werkt alles goed, op een paar puntjes na:
Ik heb een op onder F-toetsen nog een aantal functies zitten die ik met de Fn-toets kan gebruiken. De meesten hiervan werken gewoon, op de geluidstoetsen na. Ik heb 3 toetsen: geluid harder, geluid zachter en geluid uit. Alle drie werken ze nu ineens niet meer. Ik heb alle drivers naar mijn idee geinstalleerd, hoewel ik ook niet precies zou weten waaronder zoiets zou moeten vallen. Het lijkt mij dat zulke toetsen het gewoon gelijk zouden moeten doen? Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast heel erg bedankt!

Voor al die Fn functies heb je de "launch manager" nodig...
Die van de oude Vista installatie zullen waarschijnlijk wel werken onder Win7...

Dacht ik eigenlijk al,die staat ook bij de downloads.Dus TS "Launchmanager" downloaden dan ben je waarschijnlijk van je problemen af.

Hartelijk dank voor de reacties!

Ik heb zojuist de Launchmanager gedownload en geinstalleerd vanaf de Packard Bell site maar na opnieuw op te hebben gestart werken de Fn-toetsen nog altijd niet??:(
Of vergeet ik nu nog een handeling??

Moet je in de launchmanager misschien de toetsen toewijzen e/o activeren?

Staat hij niet gewoon tussen "alle programma"s" of onder Packard Bell o.i.d.?

Nee de launch manager is echt nergens terug te vinden :confused:
Kan hem ook niet vinden via de zoekfunctie..

Anders probeer deze manier eens om te kijken of je alle drivers hebt:
http://driverwhiz.com/drivers-nl?br...-90000001371&gclid=CNSslYaq9qUCFcGGDgod7VGvog

Ik heb Driver Whiz gedownload, maar allereerst staat mijn model er niet tussen en daarnaast moet je je registreren om de drivers te kunnen downloaden en installeren schijnt het?
Volgens mij is dit programma ook een beetje hetzelfde idee als Driver Check welke ik zelf heb en al heb laten draaien.
Dus dit helpt ook nog niet helaas:(

Hartelijk bedankt allemaal maar het probleem is opgelost!
Ik heb alsnog een Launch Manager gedownload van een iets ander model laptop en die installeerde wel goed. Nu doen alle Fn functies het weer en ook de toets voor wireless internet :D

Gelukkig,ik dacht al dat we incompetent waren om je probleem op te lossen.
Mooi dat het opgelost is en succes verder. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan