• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bepaalde gegevens vanuit zellen overzetten naar ander werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

abreukel

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Nav jullie uitstekende hulp van de vorige keer nog een vraag:
In de het bijgevoegde bestand zit een tab OA. Ik wil graag gegevens vanuit deze tab overzetten naat tab Kostenoverzicht. Ik wil graag de volgende gegevens overzetten, de naam, Aanneemsom en Inkoopprijs. In tab Kostenoverzicht heb ik geel aangegeven waar ik deze gegevens wil hebben. Het is eigenlijk de bedoeling dat bij zich min of meer automatisch aanvullen (dus automtisch een regl invoeren of zoiets..
Wel graag rekening houden met de 8 verschillende categorien (Onderaannemer, schilder etc...)

Ik zou echt niet weten hoe dit te moeten doen 9en of het uberhaubt mogelijk is).

Alvast bedankt voor jullie medewerking

Bijlagen

Nav jullie uitstekende hulp van de vorige keer nog een vraag:
In de het bijgevoegde bestand zit een tab OA. Ik wil graag gegevens vanuit deze tab overzetten naat tab Kostenoverzicht. Ik wil graag de volgende gegevens overzetten, de naam, Aanneemsom en Inkoopprijs. In tab Kostenoverzicht heb ik geel aangegeven waar ik deze gegevens wil hebben. Het is eigenlijk de bedoeling dat bij zich min of meer automatisch aanvullen (dus automtisch een regl invoeren of zoiets..
Wel graag rekening houden met de 8 verschillende categorien (Onderaannemer, schilder etc...)

Ik zou echt niet weten hoe dit te moeten doen 9en of het uberhaubt mogelijk is).

Alvast bedankt voor jullie medewerking

Wat is de reden dat je hier een aparte sheet voor maakt. kan de deze gegevens niet opnemen in het tabblad OA?

Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan