Bepaalde klikvakjes voor aankruisen maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rinus1959

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Heb een word bestand begeleidend schrijven en een gelijke wil ik ook maken ,ook wil ik in word een checklist maken met gelijke vakjes die men snel kan aankruisen ,hoe maakt ik zoiets heb een bestand maar die is beveiligd

Verder wil ik een een onderschrift maken met een rollen waar ik dan de naam of de groet kan aanklikken deze staat ook in dit dokument en hoe maak ik deze

Hopelijk helpt iemand me dan kan ik makkelijk checklisten maken voor zaken in de bouw

vriendelijk groet Rinus Wijhe

Bijlagen

snap je maar heb 2003 en lees daar niet alles hoe je het kan maken

Rinus Wijhe

Rinus,
Maak eens een begin met het begeleidend schrijven en de regels die je wel kan maken.
Dan kunnen we aanvullen wat je, nog, niet lukt.:D
Groet,
Bas

wil gelijke maken die ik hier heb staan maar deze is geblokkeerd en wil ook bepaalde excel documenten gelijke dingen gebruiken

groeten uit

Rinus Wijhe

Laatst bewerkt:
Beste Rinus,
In bijgaand bestand heb ik een voorzet gemaakt met alle items die terug komen in jouw voorbeeld.
Het moet lukken om dit zelf verder af te maken.
De invulvelden zijn gemaakt met office 2003, maar 2007 werkt gelijkwaardig.
Het bestand is beveiligd, anders werken de invulvelden, keuzevelden e.d. niet.
Beveiliging kun je eraf halen zonder een wachtwoord in te vullen.
Teksten in de velden kun je weghalen/ aanpassen door te klikken op het veld of eigenschappen te kiezen, afhankelijk versie office.
Suc6 ermee.
Mochten er nog vragen zijn, zien we het hier.
Groet,
Bas

Bijlagen

hij is in word 2007 en niet in 2003 gemaakt, en kan er nu niets mee moet dan eerst een bepaalde file instaleren

Rinus Wijhe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan