Bepaalde site laadt sinds gister nauwelijks meer google chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

AleksFCKINGsandra

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2013
Berichten
62
Tot eergister kon ik prima op FOK.nl
Gister opende ik deze site en toen kreeg ik na 4 minuten laden dit:

2501ke8.png


Hij laadt dus heeel erg sloom en als ie er eenmaal is is ie ook niet goed geladen.
Erg vervelend , heb al de pc opnieuw opgestart, geschiedenis gewist, andere browser geprobeerd, zelfs proxy's geprobeerd, werkt allemaal niet.

Ik gebruik windows 7 google chrome. Het is enkel bij deze site.

Wie kan mij helpen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, vraagje heb je soms ad blocker op je computer.
 
Probeer de toolbar eens te verwijderen als je die hebt natuurlijk. Klikje

Heb je iets gedownload dan. Anders systeemherstel of zo. Computer scannen
 
Laatst bewerkt:
Ik las je bericht nog eens even, het werkt niet in geen enkele browser. Heb je al gescand op virussen. Dat zei je niet. Eerst volledig scannen, Dan verder zou ik eerst Internet Explorer opnieuw instellen. Voor windows 7 is dat zo. Klikje Ben je besmet.
 
Ja je hebt google chrome als standaard browser denk ik. Dat is prima hoor. Maar hier kun je zien of je IE wel hebt.

IE10.JPG

Heb je de laatste updates al binnen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een volledige scan gedaan, duurde meer dan 4 uur, kwamen een paar infecties uit, die zijn verwijderd, pc vervolgens opnieuw herstart, probleem is er nog steeds ..
 
Maar je hebt wel IE. Deze tot standaard verheffen. Probeer dan is die site FOK. Klikje Anders windows IE opnieuw instellen. Klikje Ik kan me het niet voorstellen maar rechts onder kun je zoomniveau aanpassen naar 100 %. Kun je dat. Eigenlijk vreemd dat het alleen bij die site is en anderen niet. Misschien FOK zelf probleem. Maar ik kan het wel gewoon allemaal laden en goed zien. Maar heb je al systeemherstel gedaan.?? Klikje
 
ik heb alle systeemherstel herstelpunten geprobeerd maar ik krijg alleen maar dit:
herstellll.png

en ik heb ooit perongeluk internet explorer helemaal van mijn pc verwijderd..
wat moet ik nu :(

Als ik probeer internet explorer de nieuwste versie te downloaden staat er dat het niet kan omdat er al een versie op mijn pc staat geinstalleerd maar dat is niet zo

Ik heb net internet explorer 11 gedownload, toen moest ik mijn pc opnieuw opstarten maar nu kan ik hem nergens meer vinden ..
 
Laatst bewerkt:
Schakel deze instelling eens uit (categorie Privacy) & probeer het nog eens:
predictnetwactions.png


Maak ook e.e.a. schoon:
Download of Update Ccleaner

Start CCleaner op.

  • Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties
  • Selecteer het tabblad Geavanceerd
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
  • Selecteer het tabblad Instellingen
  • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
  • Klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan