Bepaalde toetsen werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

xSaabje

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2011
Hallo, mijn f & v knopje doen het niet meer. Ze zitten er nog gewoon op, maar opeens reageerde ze niet meer als ik erop druk. Er is niks mee gebeurd. Hoe kan dit en hoe moet ik dit herstellen??
moet ik dan het hele toetsenbord verangen of die 2 knopjes?

Hoi, kijk even of er wat onder zit. Haal een van die toetsen eruit. Heb je misschien de laatste tijd iets gemorst?
Probeer ook even te kijken in simpele programma's als Kladblok. Dan weet je zeker of ze nou werken of niet.
Oja, werken ze wel als je er heel hard op drukt? En voelen die toetsen anders aan dan andere (bijv. je kan ze minder ver indrukkken)?
EDIT: Tenzij je een gamers toetsenbord hebt, is een nieuw toetsenbord inderdaad goedkoper dan de toetsen apart te vervangen. Sowieso weet je niet of ze dan wel werken.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Misschien even bij de buren een toetsenbord lenen voor de zekerheid;)

Ze doen het bij geeneen programma, en ze voelen hetzelfde aan als ik erop druk. ik denk dat het door teveel vocht komt.. Ik heb een laptop, dus kunnen dan die 2 knopjes worden verangen of heel het toetsenbord?

Oh een laptop!
Volgens mij moet je dan je hele toetsenbord gaan vervangen, wat een dure bedoeling kan worden. Een extern toetsenbord aansluiten is goedkoper en makkelijker. Maar misschien zijn er winkels waar je ook aparte toetsen kan vervangen; een volledig werken intern toetsenbord is natuurlijk handiger dan steeds een externe aan te moeten sluiten om behoorlijk te kunnen typen.

oh dus het is wel mogelijk om bepaalde toetsen te verangen door vanbinnen enzo? een extern toetsenbord is geen optie voor me denk ik..

Ik weet zeker dat het mogelijk is om het hele toetsenbord te vervangen. Ik weet echter niet zeker of je ook bepaalde toetsen kunt vervangen. Dat zal ook per winkel verschillen denk ik.

ja het hele toetsenbord is best prijzig heb ik gehoord. rond de 70 euro kan dat?

Dat is precies wat ik ook heb gehoord. Nooit zelf achteraan gegaan trouwens.
Ik heb even verder gezocht voor je en vond dit: http://www.laptopkey.com/
Hier kan je zelf je laptop toetsen vervangen. Maar ik denk dat ze dan alleen de toetsen bedoelen: niet het deel wat kapot is aan jouw toetsen, dat zit namelijk onder de toetsen.

ik heb het bekeken. ik denk dat mijn optie word naar het computerwinkel gaan en daar verder vragen hoe en wat. maar bedankt!

Ik denk inderdaad dat je er een professional naar moet laten kijken. En succes ermee!

Hoi,

Je zou wel kunnen bekijken even met een externtoetsenbord of het inderdaad je toetsenbord is zou misschien ook software matige fout kunnen zijn Je weet maar nooit;)

Laatst bewerkt:
Maar als je dan een grote tekst typt, zal het echt heel veel tijd kosten om steeds maar weer de toets op het scherm op te zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan