Veld "Overig" bevat meerdere waarden, waaronder "ACID", "AIFF" en "WAV". Nu heb ik een nieuw Veld "Audio Format" (meerdere waarden) aangmeaakt. Nu wil ik de waarden "ACID", "AIFF" en "WAV" uit Veld "Overig" overzetten naar Veld "Audio Format". Helaas is dit met kopiëren en plakken niet mogelijk. De enige methode is om dit per record handmatig in Veld "Audio Format" de waarden aan te vinken en in Veld "Overig" de waarden uit te vinken. Weet iemand hoe ik dit kan automatiseren? Als dit d.m.v. een VBscript dient te gebeuren, graag duidelijk uitleggen hoe dit moet. Ik heb niet zoveel verstand van Visual Basic, wel van Basic.
Ook heb ik geprobeerd om de database naar Excel te exporteren, aanpassen en weer importeren in Access. Helaas kan Access geen velden met meerdere waarden importeren, deze velden zijn blanco.
Ook heb ik geprobeerd om de database naar Excel te exporteren, aanpassen en weer importeren in Access. Helaas kan Access geen velden met meerdere waarden importeren, deze velden zijn blanco.
Laatst bewerkt: