Bepaalde webpagina's niet kunnen oproepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheera

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Hoi hoi,

Sinds enkele weken kan ik sommige webpagina's niet meer oproepen. Ik kan ook niet meer op de msn. Zelfs hotmail kan ik niet meer openen. Hij geeft dan "error request page" . Het zijn dus pagina's waar je de kreet krijgt "u gaat pagina's via een beveiligde verbinding weergeven". Wat moet ik veranderen op mijn pc om deze pagina's gewoon weer te kunnen bekijken?
Als ik internet via mijn laptop kan ik wel gewoon op deze pagina's, dus er zijn dus instellingen op mijn pc veranderd maar ik weet niet waar, hoe en wanneer?

Groetjes Sheera

Laatst bewerkt:
Niemand een idee hoe ik beveiligde pagina's weer kan oproepen?????????

Is er echt niemand die het weet???

Groetjes Sheera

Kun je niet een exactere foutmelding aangeven ? Heb je dit met IE en met FF ?

Ik kan gewoon internetten. Ik kan op allerlei pagina's. Maar als ik op pagina's wil die onder "pagina's via een beveiligde verbinding" wil weergeven vallen, krijg ik gewoon een blanco pagina met de kreet (bovenin de internet explorerbalk) Error openning requested page. Deze melding krijg ik ook als ik op mijn hotmail wil en ik kan ook niet meer op de msn.
Het zijn dus alleen maar pagina's die onder een beveiligde verbinding vallen. Het lijkt wel of er instellingen op mijn pc veranderd zijn waardoor ik niet meer op deze pagina's kan. Ik heb mijn firewall al op verschillende manieren ingesteld (en uitgezet) maar ik blijf die kreet houden.

Toen ik op mijn laptop deze pagina's opriep ging het allemaal wel. Dus nu vraag ik me af of je dit ergens kan instellen (dat je niet op deze pagina's mag).

Groetjes Sheera

Kijk hier eens voor de mogelijke oplossingen.

Heb je al de cookies verwijderd?

Ook kun je IE even herinstalleren, ga naar de windows/inf map zoek het bestand ie.inf op, rechtermuisklik, en voor installeren kiezen, met de XP cd in de drive, en gaaf de route aan waar de bestanden staan, die gevraagt worden, de i386 map, op de cd.

Ook ik heb dit probleem. Is dit inderdaad opgelost door ie opnieuw te installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan