• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

beperken dat knop meerdere malen wordt ingedrukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

snowman73

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2020
Berichten
6
Avond,

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel;
is het mogelijk dat er kan worden voorkomen dat iemand meerere malen achter elkaar een knop indrukt welke via een vba een mail verstuurt te blokkeren voor een bepaalde tijd?

Heb namelijk een aantal mensen welke het niet begrijpen dat 1 maal drukken genoeg is.

de VBA stuurt diverse info uit document door, welke zijn voorzien van wk/date en time stamp welke ook apart wordt opgeslagen.

Misschien dat er wel ergens een oplossing staat, maar welke ik niet zo snel kan vinden.

Alvast bedankt voor elke reactie welke mijn in de juiste richting kan helpen.
 
Tuurlijk kan dat; je kunt bijvoorbeeld een variabele gebruiken waarvan de waarde bepaalt of een knop Enabled is of Disabled. Dat schakelen doe je dan bijvoorbeeld via een andere functie, of een timer.
 
zo ?
 

Bijlagen

  • blokkeren mails.xlsm
    20,2 KB · Weergaven: 26
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel;

Blijkbaar niet. Het plaatsen van een voorbeeldbestand lijkt mij handiger. Het gebruik van een timer lijkt mij niet handig.
 
zoiets?
 

Bijlagen

  • blokkeren mails.xlsm
    25,6 KB · Weergaven: 31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan