beperkingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

josvink66

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
699
Goeiendag,

Voor een school project moeten wij in vmware een windows server 2008 opzetten met een domein! een windows 7 pc moet met dat domein connecten en inloggen.

Dat werkt allemaal prima! Alleen moeten we vanaf de server instellen dat de client (dus de windows 7 pc) niet naar zijn task manager kan!
We hebben geen idee hoe dit moet, en google was ook niet echt duidelijk we kunnen alleen vinden hoe het op de client uitgeschakeld moet worden! iemand enig idee?

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt:
wat je moet doen is een GPO maken en deze aan de OU koppelen van de user (en de user lid maken van de GPO) of aan de root van het domein en er vervolgens een groep aan hangen en de user er lif van maken en vervolgens stel je het volgende in:

je gaat naar: User Configuration\Administrative Templates\System\Logon/Logoff en dan zet je de instelling: Disable Task Manager op "enable"

vervolgens start je de windows 7 machine opnieuw op en je logt in met de user als het niet werkt moet je als admin in een CMD prompt het volgende intypen: "GPUPDATE /FORCE" daarmee forceer je de Group Policies update
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan