Beperkt aantal pagina's afdrukken in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bangki

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hallo,

Sinds een paar maanden gebruik ik Office 2007 in combinatie met Windows Vista.
Was in het begin even wennen, maar werkt nu uit de kunst.

Ik heb alleen een vraag over het printen in Outlook.
Soms wil ik een bepaalde pagina printen in Outlook, maar dat kan ik niet selecteren.
De keus is alleen uit:
- alle pagina's
- even pagina's
- oneven pagina's.

Hoe kan ik instellen dat ik bijv. alleen pagina 1 wil printen van een mail van 7 kantjes?

Nu los ik dit op door naar Acties te gaan, daar Bericht bewerken te kiezen, en vervolgens een deel van de inhoud weg te gooien.

Wie kan mij hierbij helpen?

Bangki.

Zie onderstaand:
Een specifieke pagina van een bericht afdrukken
U kunt vanuit Outlook niet specifieke pagina's van een bericht afdrukken, tenzij u kiest voor alle even of oneven pagina's bij de optie Aantal pagina's. U kunt echter wel alleen de gewenste pagina's afdrukken door over te schakelen op een browservenster van het bericht.

Op het tabblad Bericht van het geopende bericht klikt u in de groep Acties op Andere acties en klikt u vervolgens op Weergeven in browser.
Als er een beveiligingsbericht wordt weergegeven, klikt u op OK als u wilt doorgaan.

Op de werkbalk van de browser klikt u op de pijl naast de knop Afdrukken. Klik vervolgens op Afdrukvoorbeeld.
Geef de pagina of pagina's op die u wilt afdrukken.
Klik op de werkbalk op Afdrukken.
Klik bij Paginabereik op Pagina's en typ vervolgens de paginanummers van de pagina's die u wilt afdrukken.
Kies eventueel nog meer afdrukopties.
Klik op Afdrukken.

Bedankt,

is wel een wat omslachtige manier,
maar goed, het werkt

Bangki

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan