beperkt internet na verwijdering van Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Paar dagen terug was ik bij een goede vriend, om met zijn pc aan de slag te gaan. Daarop stond Norton, die bij de pc geleverd was. Het proefabonnement was bijna verlopen, en wilden een andere virusscanner installeren. Eerst hebben we norton verwijdert via software. Dat lukte, en deed een herstart.

Daarna nog met ccleaner register scanner overheen gegaan om resterende norton register sleutels te verwijderen. Vervolgens hebben we avast! geinstalleerd, ook daarna weer een herstart.

Alles leek goed te gaan, maar toen we internet explorer openden, gaf deze een melding dat de pagina niet kon worden weergegeven, ongeacht welke site we ook intikte. Ook Avast! gaf een foutmelding dat deze niet kon updaten omdat er geen verbinding met het internet was. Het vreemde was, is dat msn messenger wel contact had met internet, en msn kon dus gewoon aanmelden

na lang klooien ( en een hoop ergenissen rijker ) hebben we besloten om systeemherstel te doen, voordat het erger word. Nu zijn we dus weer terug bij af ( wel weer met volledige internet verbinding ). Het proefabonnement van norton duurt nog een paar dagen. rara hoe kan dit ? Ik weet niet alles van de computer, maar dit weet ik wel: het gaat hier om een packard bell computer met windows vista home premium, van ongeveer 2 maandjes oud. Over enkele dagen ga ik er weer naar toe, dus ik hoop dat jullie help mij-ers ons kunnen helpen :D

alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
dat ziet er inderdaad erg goed uit, bedankt daarvoor :thumb: :D heb het even opgeslagen ga er over enkele dagen mee aan de slag. overige tips zijn nog steeds van harte welkom ;)

heb nog geen tijd gehad, maar ik ben overtuigd dat het goed gaat komen, nogmaals bedankt voor het antwoord, vraag is bij deze ook opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan