Wanneer ik mijn pc (windows 7 64x) opstart/herstart heb ik een beperkte verbinding (wel netjes een ip adres ontvangen en in het juiste subnet)
Ik kan alles in mijn netwerk dan ook gewoon benaderen.
Echter heb ik geen internet verbinding.
Wanneer ik nu de netwerk adapter uitschakel en weer inschakel doet alles het meteen weer. En ook snel en stabiel.
Ik heb al geprobeerd updates van de netwerk kaart en chipset te instaleren en de bios te flashen na de laatste versie helaas zonder het gewenste resultaat.
Even de situatie schetsen:
Moederbord: Asus P6T deluxe V2
Switch: cisco SG300 10P
Modem: H220N ZTE van KPN (glas)
Tussen pc en switch heb ik twee netwerk kabels (link aggregation) 2Gb/s. Echter is het probleem er ook met een kabel aangesloten.
Het lijkt wel of de pc te snel opstart voor de netwerk kaart.:shocked:
Ik heb meerdere pc's in dit netwerk (zelfde switch) en deze starten wel meteen goed op.
Is er iemand die dit probleem kent?
Of iemand die me kan helpen een oplossing te vinden?
Al vast bedankt
Ik kan alles in mijn netwerk dan ook gewoon benaderen.
Echter heb ik geen internet verbinding.
Wanneer ik nu de netwerk adapter uitschakel en weer inschakel doet alles het meteen weer. En ook snel en stabiel.
Ik heb al geprobeerd updates van de netwerk kaart en chipset te instaleren en de bios te flashen na de laatste versie helaas zonder het gewenste resultaat.
Even de situatie schetsen:
Moederbord: Asus P6T deluxe V2
Switch: cisco SG300 10P
Modem: H220N ZTE van KPN (glas)
Tussen pc en switch heb ik twee netwerk kabels (link aggregation) 2Gb/s. Echter is het probleem er ook met een kabel aangesloten.
Het lijkt wel of de pc te snel opstart voor de netwerk kaart.:shocked:
Ik heb meerdere pc's in dit netwerk (zelfde switch) en deze starten wel meteen goed op.
Is er iemand die dit probleem kent?
Of iemand die me kan helpen een oplossing te vinden?
Al vast bedankt