• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Beperkte omvang sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Wederom goedemiddag,

Mijn vraag met betrekking tot de opmaak was spoedig opgelost. Aangezien ik de smaak te pakken heb, de volgende vraag.

Ik kom weleens sheets op mijn werk tegen waarvan het werkblad maar een beperkte omvang heeft. Bijvoorbeeld alleen de kolommen A t/m D en een x-aantal rijen. Meer ruimte is er daaronder ook niet aanwezig. Kan iemand mij dit uitleggen :o

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.

Groet,
Allard

P.s. iedereen de allerbeste wensen voor 2007:thumb:

Allard,

Ik vermoed dat de rijen en kolommen verborgen zijn. Je kunt ze zichtbaar maken met die keuze onder de rechter muisknop.

Groet,

Allard,

Ik vermoed dat de rijen en kolommen verborgen zijn. Je kunt ze zichtbaar maken met die keuze onder de rechter muisknop.

Groet,

:rolleyes: Ja dat is volgens mij ook de eenvoudige oplossing...........Ja als je verder kijkt dan je neus lang is, dan kan er best wat verstopt zitten onder je neus.... Is er dan een mogelijkheid om alle rijen in een keer te selecteren ?

Klik op de ruimte boven rijnummer 1 en links van kolomletter A.

Klik op de ruimte boven rijnummer 1 en links van kolomletter A.

Mijn excuses dat bedoelde ik niet, maar dat krijg je ervan als je een vraag verkeerd stelt. Ik bedoel eigenlijk de rijen die je niet hebt gevuld. Volgens mij zijn er wel een miljoen rijen en om die nou met Shift+pgdwn te kiezen.....Moi dan zitten we alweer in 2008 :D. Maar hoe boks ik dat voor elkaar

Klik links op de kop van de laatste zichtbare rij. Trek de selectie naar beneden, ook al zie je geen extra rijen meer. Klik dan met rechts op de kop van die laatste rij. Kies Zichtbaar maken. Is dit het?

Klik links op de kop van de laatste zichtbare rij. Trek de selectie naar beneden, ook al zie je geen extra rijen meer. Klik dan met rechts op de kop van die laatste rij. Kies Zichtbaar maken. Is dit het?

:D Ik durf het bijna niet te zeggen......Mijn doel is om de ongebruikte rijen en kolommen onzichtbaar te maken (niet zichtbaar). Qua kolommen is het niet zo moeilijk dat zijn er maar een paar. Maar de rijen zijn wat moeilijker. Ik moet vanaf rij 26 tot de laatste rij en dat is nummer ????????. Normaal hou je de shift toets ingedrukt en dan naar benee met de pijltjes toets of pgdwn. Maar dit duurt een eeuwigheid.....Is mijn vraag zo duidelijk ? :rolleyes:

Klik links op de rijnummer, dan Shift-Ctrl-pijltje naar beneden en je hebt ze.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan