beperkte toegang

Status
Niet open voor verdere reacties.

tipie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2000
Berichten
598
Goedemorgen,

Ik heb een probleempje met de laptop van mijn vader opgelost en ik wilde hier op internet en nu krijg ik de melding beperkte toegang.

De signaalsterkte geeft uitstekend aan en het netwerk word ook gevonden alleen kom ik niet op internet.

Het gaat om een laptop met vista en de router is een netgear wgr614v10.

Ook als ik een kabel in router steek en deze met de laptop verbind blijft de melding hetzelfde.

Heeft iemand hier een oplossing voor??
 
Staat mac-adres filtering aan in de router?
Dan heb je namelijk met het juiste password prima verbinding alleen geen toegang.

Draadloos en bekebaled hebben een verschillend mac-adres.
Die kun je als volgt vinden:

Start> uitvoeren> cmd> [enter]
ipconfig /all

Dan zie je de beide mac-adressen.
Nu inloggen in de router, en dan mac-filtering opzoeken.
Daar beide adressen invullen en toegang geven.
 
Ik heb dit geprobeerd ik heb wel verbinding met het netwerk maar met beperkte toegang dus geen internet.

Ik krijg steeds de melding ophalen van ipadres mislukt

ook de melding bij netwerk is alleen lokaal en dan weer onbekend netwerk terwijl er wel is ingelogt op mijn draadloos netwek

De signaalsterkte geeft 99% aan.

Kan het nu wel zijn dat de laptop wel gewoon op het draadloos netwerk van mijn vader wel gewoon pakt?
 
Laatst bewerkt:
Reset de router eens. Heb ik ook wel eens. Minstens een minuut uit laten staan, weer inpluggen en dan zou hij het weer moeten doen.
 
Had ik al geprobeerd maar ook dit geeft geen oplossing.

Net met de laptop naar iemand anders geweest maar ook hier alleen maar lokaal netwerk met beperkte toegang dus geen internet.

modem ook gereset helpt ook niet via kabel rechtstreeks op de modem gedaan maar ook dit werkt niet.
 
het probleem is opgelost.

Het bleek te zitten in 2 verschillende virusscanners die waren gedeinstalleerd.

Ik heb een herstelpunt teruggezet en de virusscanners voledig verwijderd en nu werkt alles weer !


Allemaal bedankt voor het meedenken!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan