hallo allemaal!
sinds een maand of 2 heb ik veel problemen met het internet.
Ik neem mijn computer wel eens mee om hem aan te sluiten op een klein netwerk. Als ik hem dan thuis weer aansluit geeft windows de melding dat ik beperkte of geen verbinding heb.
heb chello gebeld, die vertelden dat de verbinding er wel is en dat het aan de computer ligt.
Krijg als ipadres 169. enzv. mij is verteld dat dit een foutmelding inhoud.
heb alle instellingen nagelopen van mijn netwerkkaart, maar maakt niets uit.
uiteindelijk lukt het mij alleen nadat ik windows opnieuw heb installeerd, of zelfs heel mijn computer moet formateren.
ben natuurlijk niet van plan om zo steeds weer internet aan de praat te krijgen. ik kan alleen niet ontdekken wat er nu steeds fout gaat.
heb een asus a8n-sli deluxe moederbord.
gebruik marvell netwerkkaart
en tegeenwoordig een andere oude netwerkkaart omdat ik geen internet meer kreeg op de marvell.
het gaat om kabelinternet van chello.
heb geen router
firewall of virusscanner kan het niet aan liggen, want zonder deze twee heb ik het al een keer geprobeerd.
heeft iemand een idee?
sinds een maand of 2 heb ik veel problemen met het internet.
Ik neem mijn computer wel eens mee om hem aan te sluiten op een klein netwerk. Als ik hem dan thuis weer aansluit geeft windows de melding dat ik beperkte of geen verbinding heb.
heb chello gebeld, die vertelden dat de verbinding er wel is en dat het aan de computer ligt.
Krijg als ipadres 169. enzv. mij is verteld dat dit een foutmelding inhoud.
heb alle instellingen nagelopen van mijn netwerkkaart, maar maakt niets uit.
uiteindelijk lukt het mij alleen nadat ik windows opnieuw heb installeerd, of zelfs heel mijn computer moet formateren.
ben natuurlijk niet van plan om zo steeds weer internet aan de praat te krijgen. ik kan alleen niet ontdekken wat er nu steeds fout gaat.
heb een asus a8n-sli deluxe moederbord.
gebruik marvell netwerkkaart
en tegeenwoordig een andere oude netwerkkaart omdat ik geen internet meer kreeg op de marvell.
het gaat om kabelinternet van chello.
heb geen router
firewall of virusscanner kan het niet aan liggen, want zonder deze twee heb ik het al een keer geprobeerd.
heeft iemand een idee?