beperte rechten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sando60

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
521
Hallo,

M'n viend heeft een probleem met z'n laptop.
Als je in msconfig dingen weizigd zegt ie dat je op een beheerders account moet inloggen, maar hij is al administrator.

Hoe kan ik hem echt administrator maken?
 
Als ie die melding krijgt is hij geen administrator.
Als een amdinistartor inloggen, rechtermuis knop deze computer, beheren en dan lokale gebruikers en groepen, gebruiker en je kunt hem lid maken van administartors
 
Als ie die melding krijgt is hij geen administrator.
Als een amdinistartor inloggen, rechtermuis knop deze computer, beheren en dan lokale gebruikers en groepen, gebruiker en je kunt hem lid maken van administartors

O ja? al geprobeerd in een home versie?
Zou dat tooltje niet makkelijker zijn.:rolleyes:
 
O ja? al geprobeerd in een home versie?
Zou dat tooltje niet makkelijker zijn.:rolleyes:

Als ik op de site van het tooltje kijk zie ik onderstaande al staan To install FaJo XP FSE the setup program has to be executed with administrator privileges. lijkt me dus lastig worden, ik ken het tooltje niet maar als het alleen dient om ntfs rechten aan te passen heb je er weinig aan wil je iets uit de startup halen aangezien die rechten meestal in het register zitten
In Xp home is iedere nieuwe gebruiker standaard administrator in tegenstellibng Xp pro dus ik ben er maar vanuit gegaan dat het om Xp pro gaat

Maar goed mischienw il het ook wle met het tooltje, ik ken het niet en hou er niet zo van om dat soort tooltjes op mn pc's te installeren dus test het ook niet
 
Dan inloggen in veilige modus als administrator
 
Dat kan (kan ook in de normale modus) maar daarna wel rechten overnemen gaan doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan