• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bereik/gegevens draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inekebeu

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
Hallo allemaal,

Ik heb een – denk ik - simpele vraag, maar weet het antwoord niet en op excel help kan ik het ook niet vinden, noch op het forum, maar wellicht zoek ik niet goed of weet iedereen al hoe het moet.
Ik heb data staan op blad 1 en een draaitabel op blad 2. Als data op blad 1 op een gegeven moment meer regels krijgt, kijkt draaitabel op blad 2 bij vernieuwen nog steeds naar het oorspronkelijke bereik Hoe geef ik aan dat ik de draaitabel wil vernieuwen op basis van alle nieuwe regels van gegevens op blad 1. Nu doe ik dat door alle kolommen te selecteren t/m het eind van excel, maar dan krijg ik problemen met groeperen en ik neem aan dat dat komt doordat er lege regels zijn. Ik heb al iets geprobeerd met ‘namen’, maar dat werkte ook niet of ik doe dat verkeerd.

Een antwoord wordt bijzonder op prijs gesteld.

Mvg
Ineke

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan