• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bereik in 1 cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen A

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2008
Hallo allemaal,

Weet iemand of het mogelijk is om 1 cel te voorzien van een bereik
bijvoorbeeld: van 660 cm tot 810 cm waarin dan vervolgens gezocht kan worden...

In een andere cel in een invoerscherm wordt bijvoorbeeld 760 ingevoerd ... dit getal ligt tussen de 660 en 810, het is dan de bedoeling dat excel dit detecteerd en dat vervolgens de cel ernaast met de beschrijving van dit bereik in de vorm van een geldbedrag meegenomen wordt in een andere berekening.

met vriendelijke groet,

Jeroen

Ik weet niet zeker of ik je helemaal goed begrijp, maar bedoel je zoiets?

Bijlagen

Bedankt

Ik weet niet zeker of ik je helemaal goed begrijp, maar bedoel je zoiets?

Hallo Nadir,

Dit is inderdaad precies wat ik bedoel!
Heel erg bedankt voor je reactie... binnenkort wil ik dit gaan toepassen op een wat grotere schaal... stel dat ik er dan niet helemaal uitkom ... zou ik dan nog eens contact met jou kunnen opnemen?

met vriendelijke groet en nogmaals bedankt,

Jeroen

Ik wil niet mijn email adres openlijk op dit forum typen, maar je kunt me altijd mailen door op mijn naam te klikken en vervolgens te kiezen voor 'email nadir'.
Als je me een mail stuurt, reageer ik en dan heb je meteen mijn email adres.
Natuurlijk mag je me altijd benaderen, maar er zijn hier op dit forum vele kundige excel kenners. Je kunt natuurlijk ook altijd weer een forum-draadje opzetten. Het voordeel daarvan is dat ook anderen wat aan je vragen kunnen hebben.

Ik wil niet mijn email adres openlijk op dit forum typen, maar je kunt me altijd mailen door op mijn naam te klikken en vervolgens te kiezen voor 'email nadir'.
Als je me een mail stuurt, reageer ik en dan heb je meteen mijn email adres.
Natuurlijk mag je me altijd benaderen, maar er zijn hier op dit forum vele kundige excel kenners. Je kunt natuurlijk ook altijd weer een forum-draadje opzetten. Het voordeel daarvan is dat ook anderen wat aan je vragen kunnen hebben.

Hoi Nadir,

Daar heb je wel gelijk in ja... tegen die tijd kijk ik wel even (kan nog wel tijdje duren)... als ik er op het forum niet uit kom stuur ik jou een mail..

met vriendelijke groet, en wie weet tot een volgende keer!

Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan