Hallo allemaal,
Mijn moeder heeft 2 jaar geleden een abbonnement afgesloten bij T-Mobile. Omdat ze daar nu bijna weer een jaar aanvast zit, heeft ze het opgezegd. Ze wil een nieuw mobieltje kopen bij de Media Markt ofzo. Nu...
Ze heeft een brief gestuurd met haar opzegging. Sinds die brief aangekomen is bij T-mobile, heeft ze HEEL ERG SLECHT bereik. Kan het zijn dat T-mobile je dan in een soort groep zet waarmee je slechter ontvangst hebt? Omdat je toch weggaat?
VB: Ze had altijd goed bereik bij ons thuis. Het balkje stond altijd helemaal vol. Nu heeft ze soms: Alleen noodoproepen of heel slecht ontvangst.
Graag jullie reactie's. Joren 007
Mijn moeder heeft 2 jaar geleden een abbonnement afgesloten bij T-Mobile. Omdat ze daar nu bijna weer een jaar aanvast zit, heeft ze het opgezegd. Ze wil een nieuw mobieltje kopen bij de Media Markt ofzo. Nu...
Ze heeft een brief gestuurd met haar opzegging. Sinds die brief aangekomen is bij T-mobile, heeft ze HEEL ERG SLECHT bereik. Kan het zijn dat T-mobile je dan in een soort groep zet waarmee je slechter ontvangst hebt? Omdat je toch weggaat?
VB: Ze had altijd goed bereik bij ons thuis. Het balkje stond altijd helemaal vol. Nu heeft ze soms: Alleen noodoproepen of heel slecht ontvangst.
Graag jullie reactie's. Joren 007