Bereik slechter na opzeggen abbo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Hallo allemaal,

Mijn moeder heeft 2 jaar geleden een abbonnement afgesloten bij T-Mobile. Omdat ze daar nu bijna weer een jaar aanvast zit, heeft ze het opgezegd. Ze wil een nieuw mobieltje kopen bij de Media Markt ofzo. Nu...

Ze heeft een brief gestuurd met haar opzegging. Sinds die brief aangekomen is bij T-mobile, heeft ze HEEL ERG SLECHT bereik. Kan het zijn dat T-mobile je dan in een soort groep zet waarmee je slechter ontvangst hebt? Omdat je toch weggaat?

VB: Ze had altijd goed bereik bij ons thuis. Het balkje stond altijd helemaal vol. Nu heeft ze soms: Alleen noodoproepen of heel slecht ontvangst.

Graag jullie reactie's. Joren 007

Lijkt me eerder een ontvangst probleem bij haar thuis misschien zijn er wat opjecten, die het signaal verzwakken, bij gebouwd of iets dergelijks.
Zelf heb ik de ervaring met verschillende profiders gehad dat er maar twee zijn met een goede landelijke dekking dat zijn KPN en Voodafoon.
Ik zit door heel Nederland heb al meerdere geprobeerd maar kom staads weer bij deze twee terug.

het zou misschien best kennen dat je nu geen tot weinig bereik meer heb.
omdat ze denken die gaat toch weg dan doen we ook geen moeite meer.
maar dat hoeft dus niet.
kan ook een tijdelijke storing zijn (lijkt me wel
sterk)

Het is wel heel toevallig dat mijn moeder het opgezegd heeft, en sindsdien slecht bereik. Daarvoor: NOOIT.

Misschien zou je eens contact moeten opnemen met T-Mobile wat er aan de hand kan zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan