bereik van dedbitel

Status
Niet open voor verdere reacties.

P@sbeer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
iemand ervaring met DEBITEL, ivm evt aanschaf abbo

gr,

Wytze

Debitel verkoopt abo's van providers als: Vodafone, Telfort, etc..

Welk abo neem je met welke provider?

idd gelezen

We werken samen met de kwaliteitsnetwerken van KPN, Vodafone en Telfort. Op deze netwerken kopen wij grote hoeveelheden belminuten in.

het gaat om een abbo via een proviciale krant, met korting voor 1 jaar, daarna volgt hetstandaard tarief

kosten 3 cent p/m dag en nacht

75 minuten, 150 sms of 30 mms

2,95 p/m

***lig is wel, nummer behoud kost 9,08...........:evil:

Heb je al een beslissing kunnen nemen? Vergelijk anders het aanbod van de streekkrant met andere tarieven.
Die kun je op deze site vinden.

Ik ben al jaren bij Debitel klant.(voorheen Libertel) Heb via hun een abbo van Vodafone en nooit problemen gehad.

nee, nog geen beslising genomen, wil eerst ff weten hoe het bereik was, omdat ik regelmatig op de eilanden ben te vinden

zal ff kijken

hmmm .. de bereikbaarheid / het ontvangst zal niet van Debitel afhangen maar van de provider.. Ik zou goed navragen wie de provider is binnen het abo..

Mijn ervaring met Debitel is goed, heb al jaren abo's afgenomen via hun.. je kunt (als je wat langer klant bent) onderhandelen met ze... Ik bel nooit de helpdesk maar doe alles via de mail... als bewijs..

hmmm .. de bereikbaarheid / het ontvangst zal niet van Debitel afhangen maar van de provider.. Ik zou goed navragen wie de provider is binnen het abo..

idd gelezen dat Telfort niet altijd goed is, zal ff een mail sturen

Ik heb zoon debitel 2,99 ablo..

Het is wel goed.
Ik zit op het vodafone netwerk.
Er is een naardeel: het is lastig om nog tezien hoeveel tegoed je nog hebt.
Dat kan volgens mij alleen maar via MIJN debitel.
maar dat kan niet via je jemobiel.

En het loopt ook altijd een paar dagen achter.
Dat is het enige nadeel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan