Bereken leeftijd in dag, maand, jaar (.Net)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuning4you

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Ik vond op internet enkele vb.net codes om de leeftijd te berekenen in dag, maand, jaar maar degene die ik vond gaven me foute weergaven weer.

Zelf wat getest en geprutst en voorlopig blijkt dit wel te kloppen. Misschien iemand die wenst te testen?
Indien interesse in de code mag je steeds een bericht achterlaten.

Bekijk bijlage Leeftijd.zip

Bij mij werkt hij goed.

Prima, alleen wel handig om dat Label (met jaren etc.) altijd visible te laten zijn.
Ook wel handig om duidelijk aan te geven wat de gebruiker moet aangeven in het vakje.

Bedankt om te testen.
JoZ1, ik begrijp het ff niet. Het label is en blijft beschikbaar van zodra je een keuze maakt? Het vakje is een kalender waar ze een datum moeten kiezen, dus niet echt een invulveld waar ze fouten kunnen maken. Gewoon vermelden dat ze een datum moeten kiezen bedoel je?

Het label is in het begin onzichtbaar.

Over het vakje: zet er iets als Geboortedatum o.i.d. voor.

Nu werkt het prima, behalve dat toen ik 'm opstartte hij op 06-11-2011 stond.
Het makkelijkste is natuurlijk om 'm op vandaag te zetten. ;)

Nu werkt het prima, behalve dat toen ik 'm opstartte hij op 06-11-2011 stond.
Het makkelijkste is natuurlijk om 'm op vandaag te zetten. ;)

Yeps ik weet het, maar dan zegt ie ook direct dat ge vandaag zijt geboren :D.

In principe heb ik deze applicatie niet echt nodig, enkel de code die erachter zit om de leeftijd van iets aan te geven. Dus als er geen fouten worden weergegeven bij een bepaalde datum ben ik al tevreden :D.

Bugloos programma. Werkt goed, alleen wel handig om er iets bij te typen wat voor programmatje het is ;)

Greetzzz

Dank je.
Wat voor programma, in deze vorm eigenlijk nutteloos :).
Ik heb het in een andere applicatie ingebouwd. Dus de vorm speelt eigenlijk niet veel rol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan