berekening tijdsregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterfriet

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
ik ben bezig met een tijdsregistratie op te stellen voor een school,
het is de bedoeling dat leerkrachten de gepresteerde uren die zij besteden aan bewakingen kunnen ingeven;
tot hiertoe heb ik een kleine database gemaakt, waarin het "beginuur" en "einduur" onafhankelijk van de "datum" kan ingegeven worden en deze database is dan gerelateerd aan de database met persoonsgegevens
bedoeling is dat op het einde van de maand een overzicht kan afgedrukt worden waarin staat wie hoeveel uren heeft "gepresteerd" en eventueel wanneer.
hier wringt dus het schoentje: ik slaag er hoegenaamd niet in access de verschiltijd te laten berekenen per record
en deze "gepresteerde" tijden zouden dan ook nog eens moeten opgeteld worden per maand
alvast hartelijk dank indien iemand mij op de goede weg zou kunnen helpen, excel heeft niet veel geheimen voor me, maar access is compleet nieuwe materie
vriendelijke groeten,
peter

bedankt, maar dit is een excel oplossing

allereerst, hartelijk dank voor uw antwoord en de link , U hebt gelijk dit is een mogelijkheid, maar deze oplossing is een excel bestand, daar waar ik een volledig acccess toepassing zoek, is er echt geen mogelijk een wat ik dacht simpele berekening ( 2 tijden van elkaar af te trekken) in access in te voegen en deze berekening zo een deel van de database te laten worden?

nog studerende

nog steeds hartelijk bedankt voor de hulp, eventjes een update, ik ben druk studerende in deze compleet nieuwe materie voor mij, eerst had ik gedacht ; access zal wel zo simpel zijn als een excel programma... is hte dus zeker niet, access is blijkbaar toch iets voor de meer ervaren office gebruiker. ik volhard...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan