• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Berekening verschuivingstoeslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamacmedjw

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
Goedemiddag,

Ik ben ver gekomen vindt ik zelf maar hier kom ik niet uit.

Ik heb een urenlijst gemaakt welke mijn loon uitreken,
nu ben ik alleen nog opzoek naar een formule die automatisch bepaald of er recht is op een verschuivingstoeslag.
Onze CAO kent 3 soorten verschuivingstoeslagen te weten :

Roosterwijzigingen die
28 tot 8 dagen van te voren worden aangekondigd worden beloond met 5% toeslag over de gewerkte uren.

7 tot 2 dagen van te voren worden aangekondigd worden beloond met 10% toeslag over de gewerkte uren.

1 dag van te voren tot op de dag zelf worden aangekondigd worden beloond met 20% toeslag over de gewerkte uren.

Nu heb ik het voorbeeldbestand een kolom gemaakt met datum aanzegging dienst en per soort toeslag 2 kolommen met data waartussen de aanzeggingsdata moet liggen om recht te hebben op een bepaalde toeslag.
ik zoek nu de formule om in cel O4 het aantal uur zoals genoemd in Cel N4 weer te laten geven als de waarde in Cel C4 tussen de waardes van cel D4 en E4 ligt. Als de waarde hier niet tussen valt moet hij geen waarde invullen.
Het zelfde geldt voor Cel P4 en Q4.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, ik heb vertikaal zoeken, horizontaal zoeken, als functie enzovoorts al geprobeerd, maar zonder resultaat

Bij voorbaat dank,

Jeroen

Bijlagen

Jeroen,

Zet in cel O4 de volgende formule:
Code:
=ALS($C$4>D4;ALS($C$4<=E4;$N$4*0,05;0);0)
Dan zou de berekening correct moeten zijn.

Veel Succes.

Helemaal Super,

Mijn probleem is opgelost en begin hem nog te snappen ook, bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan