• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Berekeningen die geblokkeerd/beveiligd zijn met een wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinnyolsen

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2009
Ik werk met Microsoft Office Excell 2007, hier heb ik een bestand met in één blad diversen berekeningen (sommen) die geblokkeerd/ beveiligd zijn met een wachtwoord. Het bestand kan ik wel openen en bewerken want deze is niet beveiligd alleen van dit bestand is één blad beveiligd en die kan ik alleen lezen maar niet inhoudelijk per cel bekijken m.b.t. de sommen.

Om deze berekening (sommen) aan te passen en/ of in te zien heb ik het wachtwoord nodig die de blokering opheft van dit blad... Wat is nu het geval ik weet mijn wachtwoord niet meer...

Mijn vraag is: hoe kan ik dit wachtwoord opheffen/ omzeilen zodat ik de berekening weer kan inzien?

Wie o wie kan mij helpen?

Graag hoor ik van jullie.

Groet,

Vincent

Laatst bewerkt:
Vincent,

1. Je topic titel zegt niet veel over jouw probleem.
2. Door een groter lettertype te gebruiken wordt je echt niet sneller geholpen, sterker nog het kan irritatie oproepen ( evenals de uitroeptekens).
3. Antwoord op jouw vraag: Neem contact op met diegene die het bestandje heeft aangemaakt, hij/zij heeft de beveiliging er niet voor niets op gezet. (Alternatief is een password kraker)

Succes,

Topictitel aangepast.

Vincent,

1. Je topic titel zegt niet veel over jouw probleem.
2. Door een groter lettertype te gebruiken wordt je echt niet sneller geholpen, sterker nog het kan irritatie oproepen ( evenals de uitroeptekens).
3. Antwoord op jouw vraag: Neem contact op met diegene die het bestandje heeft aangemaakt, hij/zij heeft de beveiliging er niet voor niets op gezet. (Alternatief is een password kraker)

Succes,

Beste,

Bedankt voor je reactie en tip m.b.t. de layout! Heb hem even verder aangepast.

Ik heb zelf het bestand gemaakt maar ik weet echt niet meer wat mijn wachtwoord is (niet echt handig zeg maar).

Groet,

Vincent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan