Beste forummers,
Ik wil graag berekeningen uitvoeren met queries. Het zijn geen moeilijke berekeningen, uitsluitend optellen en aftrekken.
Ik wil graag een formulier maken waarin de gebruiker kan aangeven welke product van welke leverancier hij wil zien en dat dan de bestellingen in een bepaalde periode te zien zijn. Dit gedeelte lukt me wel.
Het probleem is daarna. Ik wil graag dat dan het totaal wordt opgeteld van wat er te zien is. Dan moeten er nog andere berekeningen worden uitgevoerd. Ik wil graag dat de gebruiker een begin inventaris maakt en dat er dan automatisch het totaal erbij opgeteld wordt.
Ik heb wat zitten proberen in een vrij formulier maar het lukt niet echt. Is het slim om eerst de querie apart te bouwen of moet ik het rechtstreeks in het formulier doen??
Hoe kan ik mijn querie het makkelijkst voor de gebruiker weergeven? En hoe kan de gebruiker het beste er door heen filteren?
Ik wil graag berekeningen uitvoeren met queries. Het zijn geen moeilijke berekeningen, uitsluitend optellen en aftrekken.
Ik wil graag een formulier maken waarin de gebruiker kan aangeven welke product van welke leverancier hij wil zien en dat dan de bestellingen in een bepaalde periode te zien zijn. Dit gedeelte lukt me wel.
Het probleem is daarna. Ik wil graag dat dan het totaal wordt opgeteld van wat er te zien is. Dan moeten er nog andere berekeningen worden uitgevoerd. Ik wil graag dat de gebruiker een begin inventaris maakt en dat er dan automatisch het totaal erbij opgeteld wordt.
Ik heb wat zitten proberen in een vrij formulier maar het lukt niet echt. Is het slim om eerst de querie apart te bouwen of moet ik het rechtstreeks in het formulier doen??
Hoe kan ik mijn querie het makkelijkst voor de gebruiker weergeven? En hoe kan de gebruiker het beste er door heen filteren?
Laatst bewerkt: