Beste Excel deskundigen,
Ik heb een soort registratiesysteem gebouwd in Excel met 31 tabbladen waar verschillende formules en berekeningen actief zijn,
Elke dag gebruik ik een tabblad, en zo 31 dagen ..... naar gelang de maand dagen heeft, aan het einde van de maand maak ik een totaal en weet ik wat ik de afgelopen maand heb gedaan.
Maar nu heb ik plotseling een probleem, normaal noteer ik bijvoorbeeld in een vakje 1 en dan berekent de formule direct via $..$ het bedrag en kan ik direct onder aan het formulier zien hoeveel geld er moet worden betaald... nu echter moet ik eerst het bestand opslaan, dan worden de berekeningen pas uitgevoerd.... help wat is er aan de hand met mijn Excel blad
alvast hartelijk dank
Ik heb een soort registratiesysteem gebouwd in Excel met 31 tabbladen waar verschillende formules en berekeningen actief zijn,
Elke dag gebruik ik een tabblad, en zo 31 dagen ..... naar gelang de maand dagen heeft, aan het einde van de maand maak ik een totaal en weet ik wat ik de afgelopen maand heb gedaan.
Maar nu heb ik plotseling een probleem, normaal noteer ik bijvoorbeeld in een vakje 1 en dan berekent de formule direct via $..$ het bedrag en kan ik direct onder aan het formulier zien hoeveel geld er moet worden betaald... nu echter moet ik eerst het bestand opslaan, dan worden de berekeningen pas uitgevoerd.... help wat is er aan de hand met mijn Excel blad
alvast hartelijk dank
Laatst bewerkt door een moderator: