• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Berekeningen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cortekaas

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2018
Beste Excel deskundigen,

Ik heb een soort registratiesysteem gebouwd in Excel met 31 tabbladen waar verschillende formules en berekeningen actief zijn,
Elke dag gebruik ik een tabblad, en zo 31 dagen ..... naar gelang de maand dagen heeft, aan het einde van de maand maak ik een totaal en weet ik wat ik de afgelopen maand heb gedaan.

Maar nu heb ik plotseling een probleem, normaal noteer ik bijvoorbeeld in een vakje 1 en dan berekent de formule direct via $..$ het bedrag en kan ik direct onder aan het formulier zien hoeveel geld er moet worden betaald... nu echter moet ik eerst het bestand opslaan, dan worden de berekeningen pas uitgevoerd.... help wat is er aan de hand met mijn Excel blad

alvast hartelijk dank

Laatst bewerkt door een moderator:
Staat de instelling Berekenen soms op Handmatig?
Zie menukeuze Formules en dan Berekeningsopties.

Nou dat is vreemd, super bedankt, het werkt weer..... maar dat is uit zich zelf gegaan en dat is heel opmerkelijk!

Maar het is nu weer goed, ik ben je dankbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan