Hi
Zit eventjes vast
Er zijn 3 werkregimes en per werkregime verschilt het aantal dagen wanneer er een dag vermindering in rekening moet worden gebracht.
Voor de ander werkregimes zie hier onder
Bij Voltijd word er 1 CVdag afgetrokken na 28 dagen 1 dag vermindering 56 dagen 2 dagen vermindering 84 dagen 3 dagen vermindering
Bij 4/5 word er 1 CVdag afgetrokken na 33,5 dagen 1 dagen vermindering 67 dagen 2 dagen vermindering, 100,5 dagen 3 dagen vermindering
Bij halftijds word er 1 CVdag afgetrokken na 56 dagen 1 dag vermindering 112 2 dagen vermindering 168 dagen 3 dagen vermindering
Dus is iemand 28 dagen ziek dan 1 dag vermindering in rekening brengen bij voltijds.
Maar is die persoon 42 dagen ziek dus geen veelvoud van 28 dan mag er maar 1 dag worden afgetrokken
Werkregime =voltijds haltijds 4/5
VerminderingCv is de soms van ziek + nog enkel ander dagen afwezigheid maar de soms doe ik op het werkblad
Maar bij mijn onderstaande functie voor voltijds bij 42 dagen ziek dan trekt hij 1,5 dagen af i.p.v 1 dag
Hoe doe onderstaand functie aanpassen
Zit eventjes vast
Er zijn 3 werkregimes en per werkregime verschilt het aantal dagen wanneer er een dag vermindering in rekening moet worden gebracht.
Voor de ander werkregimes zie hier onder
Bij Voltijd word er 1 CVdag afgetrokken na 28 dagen 1 dag vermindering 56 dagen 2 dagen vermindering 84 dagen 3 dagen vermindering
Bij 4/5 word er 1 CVdag afgetrokken na 33,5 dagen 1 dagen vermindering 67 dagen 2 dagen vermindering, 100,5 dagen 3 dagen vermindering
Bij halftijds word er 1 CVdag afgetrokken na 56 dagen 1 dag vermindering 112 2 dagen vermindering 168 dagen 3 dagen vermindering
Dus is iemand 28 dagen ziek dan 1 dag vermindering in rekening brengen bij voltijds.
Maar is die persoon 42 dagen ziek dus geen veelvoud van 28 dan mag er maar 1 dag worden afgetrokken
Werkregime =voltijds haltijds 4/5
VerminderingCv is de soms van ziek + nog enkel ander dagen afwezigheid maar de soms doe ik op het werkblad
Maar bij mijn onderstaande functie voor voltijds bij 42 dagen ziek dan trekt hij 1,5 dagen af i.p.v 1 dag
Hoe doe onderstaand functie aanpassen
Code:
Function Vermindering_cvdagen(Werkregime As String, VerminderingCv As Integer)
' Vermindering cv dagen is door ziekte + werkongeval +staking
'Onderstaande kan ook op het werkblad als volgt berekend worden
'=ALS(EN($Y$9;$AA$8>=28);$Z$7-$W$14-AFRONDEN.N.VEELVOUD($AA$8/28;0,5);ALS(EN($Y$9="4/5";$AA$8>=33,5);$Z$7-$W$14-AFRONDEN.N.VEELVOUD($AA$8/33,5;0,5);
'ALS(EN($Y$9="Halftijds";$AA$8>=56);$Z$7-$W$14-AFRONDEN.N.VEELVOUD($AA$8/56;0,5);$Z$7-$W$14)))
If Werkregime = "Voltijds" And VerminderingCv >= 1 Then
Vermindering_cvdagen = WorksheetFunction.MRound(VerminderingCv / 28, 0.51)
ElseIf Werkregime = "4/5" And VerminderingCv >= 1 Then
Vermindering_cvdagen = WorksheetFunction.MRound(VerminderingCv / 33.5, 0.5)
ElseIf Werkregime = "Halftijds" And VerminderingCv >= 1 Then
Vermindering_cvdagen = WorksheetFunction.MRound(VerminderingCv / 56, 0.5)
End If
End Function