Bericht blijft in Postvak UIT zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.

PH-RVG

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Er zit een bericht in Postvak uit dat niet verder komt, dwz het wordt niet verzonden en ik kan ook geen andere berichten daardoor verzenden.
Outlook stoppen en opnieuw starten helpt niet.
Het bericht in Postvak uit verwijderen kan ook niet.

Het systeem is een dual-boot systeem met Outlook 2003 onder XP en Outlook 2010 onder Windows 7, maar beide Outlook systemen wijzen naar hetzelfde pst-bestand. Het probleem is ontstaan onder Outlook2003, maar Outlook 2010 krijgt het bericht ook niet uit of weg.

Ik zit er echt mee omhoog. Iemand een idee?

Bestand is waarschijnlijk te groot om te verzenden en wordt door de internetverbinding vastgehouden, omdat Outlook blijft proberen het te verzenden. Even je internetverbinding uitzetten en daarna het bestand verwijderen uit "Postvak uit".

maar met off-line zetten is het inmiddels wel gelukt

Volgens mij is off-line zetten, de verbinding verbreken (internetverbinding uitzetten). ;)

de internet verbinding uitzetten hielp bij mij niet.
off-line zetten binnen outlook (Bestand >Verzenden/ontvangen >Offline werken) werkte wel; daarna Outlook uit (met apparaatbeheer zorgen dat Outlook echt helemaal weg is!) en daarna outlook weer starten; toen kon ik het document in postvak uit wel verwijderen.

Julie hebben beide gelijk. In Outlook offline inschakelen, zorgt dat binnen Outlook de verbinding verbroken wordt. Echter je internet verbinding blijft nog actief. Het uitschakelen van je internet verbinding, zet niet altijd Outlook on offline modus, dus kun je de mail niet verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan