Ik heb een code waarmee ik alle CSV databestanden onderbreng in 1 werkmap, met ieder oorspronkelijk CSV-blad als afzonderlijk werkblad:
Ik zou echter niet telkens opnieuw ALLE CSV-bestanden willen opslaan in deze map, maar alleen de CSV-bestanden die nog NIET zijn opgeslagen. Het werkbladnaam is idem als de filename van het CSV-bestand. De code moet dus alleen die bestanden opslaan als werkmap, waarvan de naam nog niet voorkomt in de werkbladen. Hoe kan ik deze code daarvoor aanpassen?
Mastermindzh:
Bericht hersteld, staat niks discriminerends o.i.d in dus ik zie geen reden om dit weg te halen.
Code:
Sub GetSheets()
Path = "C:\Gebruikers\test\"
Filename = Dir(Path & "*.csv")
Do While Filename <> ""
Workbooks.Open Filename:=Path & Filename, Local:=True
For Each Sheet In ActiveWorkbook.Sheets
Sheet.Copy After:=ThisWorkbook.Sheets(1)
Next Sheet
Workbooks(Filename).Close
Filename = Dir()
Loop
End Sub
Ik zou echter niet telkens opnieuw ALLE CSV-bestanden willen opslaan in deze map, maar alleen de CSV-bestanden die nog NIET zijn opgeslagen. Het werkbladnaam is idem als de filename van het CSV-bestand. De code moet dus alleen die bestanden opslaan als werkmap, waarvan de naam nog niet voorkomt in de werkbladen. Hoe kan ik deze code daarvoor aanpassen?
Mastermindzh:
Bericht hersteld, staat niks discriminerends o.i.d in dus ik zie geen reden om dit weg te halen.
Laatst bewerkt door een moderator: