Bericht in Postvak UIT

Status
Niet open voor verdere reacties.

laura1989

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Hallo allemaal,

Ik heb twee dagen geleden een bericht geprobeert te versturen via Microsoft Outlook, alleen heb ik hier een veel te grote bijlage ingedaan. Het gevolg is nu dat dit bericht in mijn Postvak UIT blijft staan en daar ook niet meer weg gaat. Ik kan hem niet meer verwijderen omdat hij al aan het verzenden is, maar als het verzenden doet hij elke keer maar voor 75%. Mn laptop loopt elke keer vast doordat outlook probeert dit bericht te sturen.

Ik wil dit bericht er graag uit hebben. Hoe doe ik dit? Kunnen jullie mij aub helpen, want ik kan nu echt niet meer met Outlook werken, terwijl ik dit normaal juist zo fijn vind.

Alvast bedankt!

Laura

Waarschijnlijk kun je via Bestand dan Offline werken de verbinding met Outlook en het Internet uitzetten.
Hierna kun je het bestand uit de postvak uit verwijderen.
Daarna weer via Bestand dan Offline werken de verbinding weer aanzetten

Helaas werkt dit niet :(. Verwijderen reageert ie niet op en als ik op openen druk staat er: Bericht wordt al verzonden. Nog een andere oplossing?

Merkwaardig...
Als je rechts onderin het scherm kijkt, zie je dan ook 'bezig met verzenden/ontvangen...'? (of iets in die richting)
Hier kun je dan rechts op klikken en dan 'verzenden/ontvangen annuleren'
Hierna zou je het bericht moeten kunnen verwijderen...

Ook al geprobeerd. Het lijkt wel of het bericht daar vast staat :S. Is er ook een manier om Microsoft Outlook te resetten? Herinstalleren?

Gaat op deze manier de mail wel weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan