bericht loopt vast in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Hallo als ik een bericht van Facebook krijg slaat mijn outlook express vast ik sluit hem dan af krijg een bericht dat het program niet reageerd en of ik een rapport wil als ik het afgesloten hen kan ik met delete één bericht van facebook verwijderen maar als er meerder berichten in staan moet ik die handeling telkens herhalen ik werk met XP
ik ben er achter dat ik in het verleden Facebook heb verwijderd en dat toen de problemen zijn begonnen en nu heb ik Facebook weer geactiveerd maar het probleen doet zich nog steeds voor.Kan iemand mij helpen

bedankt

bedankt voor de reactie ik heb alles geprobeerd ,nu heb ik weer gewoon Facebook op mijn computer maar de mailtje van mijn vrienden lopen nog steeds vast, telkens als ik opnieuw outlook express opstart en ik druk op delete dat gaat het desbetrefende mail weg maar de andere mail van Facebook loopt dan weer vast zo doe ik telkens tot ik geen facebook mailtjes meer heb. De andere mailtjes kan ik gewoon openen

outlook express

Hallo, Mijn probleem is nog steeds niet opgelost wel heb ik geinformeerd en op het net gekeken en het blijkt, als je Facebook verwijderd dat dit probleem zich bij vele voordoet maar de oplossing heb ik nog steeds niet dus doe ik nog een poging oke??

Wat ik wel gedaan heb is on outlook express de facebookmails in de "afzenders blokkeren" lijst gezet.
Ook heb ik hier nog de regel *@facebookmail.com ingezet, zodat hiermee hopelijk alle facebook mails ondervangen worden.

Tot nu toe werkt het nog steeds en gaan de facebookmails automatisch in de verwijdererde items box.

Laatst bewerkt door een moderator:
@janh49 Vragen verwijderd. Graag een eigen vraag maken. Het is niet toegestaan in iemand anders zijn vraag jouw probleem te plaatsen. Dit is onoverzichtelijk voor de helpers maar vooral voor de topicstarter.

Hallo Huib Als je goed gekeken had ,had je gezien dat ik twee keer op mijn vraag gereageerd heb omdat ik van Helpmij de vraag kreeg dat ik nog niet "opgelost "had gemeld maar mijn vraag was nog niet opgelost .maar verwijder het maar want niemand heeft een antwoord
groeten

Is jouw username janh49 dan, dat is de persoon tegen wie ik het heb.

Hallo huijb,

Sorry dat ik dezelfde vraag stelde in dit forum, maar ik heb hetzelfde probleem als Kuijpers. Ik was in de veronderstelling dat je samen misschien sneller tot een
oplossing komt.
Jammer trouwens dat je ook de laatste post van mij hebt verwijderd.
Hier stond een tijdelijke oplossing in waar Kuijpers mischien ook wel iets aan had.

Je bericht deels in ere hersteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan