bericht over jort kelder en mathijs nieuwkerk op facboek

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjima
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
ik krijg bericht over jort kelder en mathijs nieuwkerk op facboek. hoe kan ik deze verwijderen . ik heb geprobeer op de drie stipjes . maar die reageerd niet .
tjima

ah gaan ze weer verder met die advertensie zooi... eigenluk kun je daar nix aan doen want feesbook zet dat er zelf op, dus als je er egt van af wil mot je de feebook helemaal opzegge... dat kun je hiero doen https://nl-nl.facebook.com/help/224562897555674

Zijn ze onder jouw naam geplaatst? Of verschijnen ze op jouw tijdlijn tussen de berichten van anderen?

De scammende etterbakken hebben weer iets nieuws bedacht om hun aandacht te krijgen, en dat is door een account over te nemen en alle vrienden massaal te taggen bij zo'n misselijkmakend bericht die zij plaatsen. :(

Ik weet niet op welke manier zij een account hebben overgenomen, maar vermoedelijk via een nep Facebook inlogpagina. Als jij het slachtoffer bent, en de berichten onder jouw naam geplaatst staan, dan raad ik met klem aan om je wachtwoord direct te wijzigen, en te kijken vanaf welke locaties er ingelogd is. Daarnaast kan je bij het activiteiten overzicht zien welke rotzooi zij hebben geplaatst.

ah gaan ze weer verder met die advertensie zooi... eigenluk kun je daar nix aan doen want feesbook zet dat er zelf op, dus als je er egt van af wil mot je de feebook helemaal opzegge... dat kun je hiero doen https://nl-nl.facebook.com/help/224562897555674
Hoe kom je bij die onzin dat Facebook het er zelf op plaatst? Deze advertenties komen van dit oplichtende tuig van de onderste richel. Zij hebben bakken vol met geld om een Facebook campagne te starten. Als mensen dit nou gewoon massaal rapporteren als 'nep nieuws', dan zal Facebook dit ook wel snel door krijgen.

Laatst bewerkt:
inmiddels facebook verwijderd en nieuw account aangemaakt.
thanks
Tjima

@PHP4U: Facebook heeft het tot processen moeten laten komen van oa Jort Kelder (Is dat al geweest? ).. het haalde zelfs het nieuws.
Ze (Facebook) hadden er blijkbaar veel baat bij, vreemd genoeg.... en hebben dus zulke lieden wel lang hun gang laten gaan.... ook al heeft Facebook ze inderdaad niet zelf geplaatst.. dat ter correctie.
Dat zegt dus genoeg over hoe Facebook werkt...

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Facebook-addiction?;)

... dit is een van de redenen waarom ik geen Facebook, Twitter, Instagram etc. etc. heb........................

Ik moet er niets van hebben!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan