Bericht van website, wat betekent het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik je soms het programma blue coat k9 webprotection, deze blokkeert sommige afbeeldingen. Want als je de mogelijkheden van dit programma eens leest, kan dit inderdaad de oorzaak zijn.

En anders doe eens dit:
Via Google even opgezocht (kon je zelf ook)

Ik krijg de melding 'Stack overflow at line...'

De foutmelding heeft te maken met de beveiliging van Internet Explorer. De browser houdt in dit geval de stream tegen. Je kan het volgende doen:

Ga in Internet Explorer naar 'Bestand'
Kies 'extra'
Ga naar het tabblad 'geavanceerd'
Vink de optie 'browseruitbreidingen van derden inschakelen' uit

Bij Internet Explorer 7 begin je bij stap 2.

De Firefoxbrowser kent dit probleem niet. Mocht bovenstaande oplossing niet werken probeer die dan eens.

(Maar het kan zijn dat dit niet werkt hoor!)

Als je nergens last van wilt hebben en je vind het eng om zoiets te doen, dan raad ik je toch aan om met om Firefox te gaan werken. Deze is veiliger en heeft goede add-ons die reclame en andere troep weert van je pc.

Wat je ook eerst kan doen is je pc eens opschonen met bijv. Ccleaner of een andere.

Ik gebruik regelmatig cclaener en mbam,en ik gebruik IE8 omdat ik dat altijd zo gewend
ben.Wat ik niet begrijp is, als wij een vraag stellen,verwachten we een antwoord
en gene uitleg over een of andere browser . Het is precies of jullie hebben een %
erop.Ik vroeg alleen of het kwaad kon ,ja of neen das al ,en geen preek over fx.
Toch bedankt van mijnetwege....

Ik heb van jou ook geen antwoord gekregen of je toevallig blue coat k9 webprotection gebruikt.....

Wat ik niet begrijp is, als wij een vraag stellen,verwachten we een antwoord
en gene uitleg over een of andere browser .

Het is maar een tip hoor. En spreek je ook voor anderen?

Ik kan je verder niet helpen aangezien ik dus geen IE gebruik, maar probeer je wel te helpen. Dat wordt dus niet gewaardeerd. Jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan