Opgelost bericht verdwenen van veilig verwijderen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

ceeslm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Hallo sinds enige weken krijg ik geen bericht meer van hardware veilig verwijderen dat is wel lastig met USB sticks.

Ik heb windows 10 en het symbool staat ook in de taakbalk maar ik krijg geen bericht meer van bevestiging dat het veilig is om te verwijderen , ik heb ook gevonden dat ik in het register een map moet aanmaken met de naam EnableBalloonTips maar dat werkt ook niet

Heb je dit al geprobeerd in de Powershell ?
Code:
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

Daar wilde ik nog even mee wachten , want dat is toch wel ingrijpend

Daar wilde ik nog even mee wachten , want dat is toch wel ingrijpend
Je herstelt gewoon een groot deel van Windows mee. Waarom zou je dat uitstellen?

Ik heb het toch even gedaan maar nog steeds geen verandering

Gezien het feit dat je eerder bezig bent geweest in het Register.

Navigeer eens naar deze map: HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Notifications\Settings\Microsoft.Explorer.Notification.{...}.

Welke waardes staan hier?

Heb je een sfc /scannow gedaan?

* Druk op Windows-toets + R om de opdracht 'Uitvoeren' te openen.

* Typ gpedit.msc en druk op Enter.

* Ga naar Gebruikersconfiguratie, Beheersjablonen en klik/tik vervolgens op het menu Start en de taakbalk.

* Zoek rechts naar 'Alle ballonmeldingen uitschakelen' en dubbelklik/tik erop om deze te bewerken.

* Zorg ervoor dat deze instelling niet is geconfigureerd of uitgeschakeld. Zo niet, pas deze dan aan en kijk of het probleem is opgelost.

In Meldingen... Alle instellingen.. Systeem... Meldingen en acties.. had ik "App-meldingen weergeven" uitgeschakeld. Deze inschakelen!

Laatst bewerkt:
ik heb de oplossing gevonden met dit ''
Assuming you're running Windows 10 version 1607 a.k.a. Anniversary Update you could try putting this into a .reg file and then import it:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Notifications\Settings\Microsoft.Explorer.Notification.{B2E2D052-B051-D751-3E74-F8D4290BD1BC}]
"Enabled"=dword:00000001''

nu werkt het weer

Bedankt voor de melding...;)

Terug
Bovenaan Onderaan