bericht verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobStar

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Berichten
186
Hallo,

Outlook express 6.0
XP Home

Als ik bericht wil verwijderen vraagt ie of ik het zeker weet of ik dit wil. Hij geeft dan aan "nee". Ik wil dat ie aangeeft "ja", dus zonder eerst met pijltjes naar "ja" te gaan.
Hoe kan ik dit wijzigen? Plz help

Groeten
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je deze beveiliging, want dat is het, willen omzeilen? Als je alles wil weggooien selecteer je alles en klikt op DEL, dan hoef je maar 1 keer op ja te klikken.

Een aanpassing ken ik niet.
 
Geplaatst door BobStar
Ik wil dat ie aangeeft "ja", dus zonder eerst met pijltjes naar "ja" te gaan.
Plz help

Pijltjes??
Je kan toch gewoon op ja klikken, of heb je geen muis ?
 
Laatst bewerkt:
Als ik op verwijderen klik krijg ik helemaal geen keuzescherm. Bij mij is hij gelijk weg. xp pro oe 6.0. Volgens mij kun je dat ook niet veranderen.
 
Verwijderen vanuit "verwijderde berichten" zou niet automatisch mogen gaan...
 
Even getest, klopt. Bij verwijderde berichten is de keuze op nee gekleurd wat de topicstarter ook zegt. Alleen klik ik gewoon met de muis op ja en klaar is Kees. Dus inderdaad niets met pijltjes e.d.

Bij postvak in is er geen keuze hier.
 
selecteer je bericht, druk shift en del. tegelijk in..... weg issie.
 
Ik weet ook wel hoe je een bericht moet verwijderen, met de muis of pijltjes of whatever. Ik vraag alleen of dat keuzeschermpje zo ingesteld kan worden dat ie begint met ja aan te kleuren. Dan kun je namelijk op enter drukken en is het weg. Zo ben ik dat gewend en ik vind dit sneller dan met de muis op ja richten......
 
Of ga naar tabblad, en dan map verwijderde items leegmaken.


Greetz Patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan